Hey,
Ik merk dat er speling zit tussen mijn schokbreker en de Pro-link. Volgens mij (ik zal het morgen even voor de zekerheid checken) zit er speling tussen de spacer en het lager en kan daarom de bout, die door de spacer en schokbreker heengaat, op en neer bewegen. Als ik de brommer aan de achterkant optil, dan kan je dus het subframe eerst een paar mm optillen, en dan pas gaat de achterbrug mee omhoog. Nu las ik op een ander forum dat dat 'normaal' was, maar dit lijkt mij sterk. Kan ik er in principe gewoon mee doorrijden?
Ik hoor graag van jullie
Groetjes
Pro link speling
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda drd
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=9902
Re: Pro link speling
tis niet heel erg
je prolinklagers zullen wel helemaal weg zijn
ik heb het zelf ook gehad met mijn drd, was 110 euro kwijt ongeveer voor lagers,bussen,keeringen en assen
en je merkt het verschil niet eens als je rijd, tis puur de speling als je hem optilt
de keus is aan jou
als je ze vervangt wel elke maand ff schoonspuiten en opnieuw lagervet erin, dat doe ik altijd en ze zijn nogsteeds heel en gaat soepel
je prolinklagers zullen wel helemaal weg zijn
ik heb het zelf ook gehad met mijn drd, was 110 euro kwijt ongeveer voor lagers,bussen,keeringen en assen
en je merkt het verschil niet eens als je rijd, tis puur de speling als je hem optilt

de keus is aan jou
als je ze vervangt wel elke maand ff schoonspuiten en opnieuw lagervet erin, dat doe ik altijd en ze zijn nogsteeds heel en gaat soepel

Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo (sold)
Derbi DRD Pro
Aprilia SR
Yamaha Aerox (sold) - Locatie: Rheden
Re: Pro link speling
Bedankt voor je reactie!
Ik had inderdaad op je projectpagina gezien hoe die lagers eraan toe waren. Haha die waren gewoon compleet verdwenen. Ik zal het dan even aanzien, maar waarschijnlijk vervang ik ze dan om het netjes te krijgen!
Ik had inderdaad op je projectpagina gezien hoe die lagers eraan toe waren. Haha die waren gewoon compleet verdwenen. Ik zal het dan even aanzien, maar waarschijnlijk vervang ik ze dan om het netjes te krijgen!