derbi gpr geen remdruk

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
bulldogpower
Tuner
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition

derbi gpr geen remdruk

Ongelezen bericht door bulldogpower »

hoi mijn ajp remklauw voor , heeft geen remdruk ,, heb alles al geprobeerd om hem te ontluchten, en op druk te zettenn , zelfs autogarage weet er geen raad mee. hij lekt nergens ,maar wil gewoon niet op druk komen is al 5 keer volgegaan met remolie en alle lucht was er uit
maar bij monteren zit er geen druk op
ride with pride
bulldogpower
Tuner
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition

Re: derbi gpr geen remdruk

opgelost ,, vanmiddag een automonteur na gekeken ,, en was een beetje werk maar wer staat druk op keihard zelfs
ride with pride
derbi-ftw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

henridehaas schreef:opgelost ,, vanmiddag een automonteur na gekeken ,, en was een beetje werk maar wer staat druk op keihard zelfs
Als ik jou was zou ik gewoon niet meer aan je brommetje sleutelen, maar hem gewoon naar een (auto)monteur brengen....
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
bulldogpower
Tuner

je blijft dingetjes tegenkomen als je eenmaal begint met opvoeren ,, en daar komt nog eens bij kijken dat ik, geen technische achtergrond heb. totaal niet ben slager en heb daar voor op school gezeten . :lolno: maar ik blijf volhouden tot het goed zit :thumbup: door schade en schande word men wijs toch :shh:
ride with pride
J03P
Moderator
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra

Ongelezen bericht door J03P »

/closed
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
Gesloten