hoi mijn ajp remklauw voor , heeft geen remdruk ,, heb alles al geprobeerd om hem te ontluchten, en op druk te zettenn , zelfs autogarage weet er geen raad mee. hij lekt nergens ,maar wil gewoon niet op druk komen is al 5 keer volgegaan met remolie en alle lucht was er uit
maar bij monteren zit er geen druk op
derbi gpr geen remdruk
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
derbi gpr geen remdruk
ride with pride
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Re: derbi gpr geen remdruk
opgelost ,, vanmiddag een automonteur na gekeken ,, en was een beetje werk maar wer staat druk op keihard zelfs
ride with pride
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Als ik jou was zou ik gewoon niet meer aan je brommetje sleutelen, maar hem gewoon naar een (auto)monteur brengen....henridehaas schreef:opgelost ,, vanmiddag een automonteur na gekeken ,, en was een beetje werk maar wer staat druk op keihard zelfs
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Tuner
je blijft dingetjes tegenkomen als je eenmaal begint met opvoeren ,, en daar komt nog eens bij kijken dat ik, geen technische achtergrond heb. totaal niet ben slager en heb daar voor op school gezeten .
maar ik blijf volhouden tot het goed zit
door schade en schande word men wijs toch 

ride with pride