hallo allemaal,
ik ben van plan om over een tijdje een derbi drd aan te schaffen, nieuw, maar ik wil zo snel mogelijk al wat harder gaan rijden. moet ik eerst de brommer inrijden of kan ik meteen al aan de slag?. en als ik ga opvoeren wat moet ik dan veranderen om rond de 90 te komen?. en is knipperlicht verplicht?. en hoe zou ik de vertanding zetten als ik veel trekkracht wil hebben? zat te denken aan 13-53.
alvast bedankt!
hulp nodig bij derbi drd
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Extreme special edition
Re: hulp nodig bij derbi drd
voor de brommer hoef je hem niet eerst 'standaard' in te rijden. Maar het is wel verstandig je brommer goed te leren kennen voor je hem opvoert. mijn advies is eerst 2 maand standaard rijden. En hem dan ontgrenzen, hiermee kun je plusminus 80 halen (afhankelijk van je tandwielverhouding). wil je echt de 90 halen zul je ook moeten kijken naar een andere uitlaat, bijvoorbeeld giannelli conti.
wil je weten wat allemaal kan met een derbi, veel lezen op dit forum. en voor vragen, probeer deze eerst zelf te vinden via de zoekfunctie, de meeste zijn al wel gesteld. hier lleer je zelf ook meer van!
wil je weten wat allemaal kan met een derbi, veel lezen op dit forum. en voor vragen, probeer deze eerst zelf te vinden via de zoekfunctie, de meeste zijn al wel gesteld. hier lleer je zelf ook meer van!