Pagina 1 van 1
Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 18:12
door stefanb
Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 18:15
door Xtreme06
Je kan hem proberen lijmen e.d. maar dat zal niet lang houden.
Ik heb eens gelezen dat iemand draad in het gat had getapt en er een boutje ingezet(weet ik niet meer zeker)
Beste is eigenlijk om een nieuwe cilinderkop te kopen,de nippel is niet apart verkrijgbaar of vervangbaar.
Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 18:21
door stefanb
oke bedankt
Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 19:05
door JoostvanK
Je hoeft het niet perse te maken. Je kan er prima zonder mee rijden ( Doe ik ook al een tijdje).
Vanaf -10 heeft het pas echt zin om er mee te rijden
Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 20:16
door Joram
Je moet het wel dichtmaken, anders loopt je kvs eruit.
Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 20:17
door Joram
JoostvanK schreef:Je hoeft het niet perse te maken. Je kan er prima zonder mee rijden ( Doe ik ook al een tijdje).
Vanaf -10 heeft het pas echt zin om er mee te rijden
Onzin, rond het vriespunt kan het al gebeuren.
Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 20:23
door basserd
moet een andere buitenkop op, moet je ook direct je koppakking vervangen
Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 20:28
door mathijsb
stefan... had ik je toch al verteld..
Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 21:01
door J03P
Of je hebt schijt en je maakt hem dicht, of je koopt gewoon een andere kop en pakkingen. Kost ook niet de wereld

Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 21:07
door Venlonaer
Afsluiten, boeiend.
Re: Koel nippel afgebroken. wat moet ik doen?
Geplaatst: vr 14 mar 2014, 00:57
door marcelmans
kop eraf, gat tappen met m6. m6 bout erin met een RINGETJE. carburateur verwarming zorgt in princiepe alleen maar voor prestatie verlies ivm warme lucht in je carb. tevens zit je carburateur achter je cilinder en blok. dus het is handig idd bij tempraturen rond de -20