Hallo,
Ik heb sinds gisteren een probleem. Mijn Derbi senda wil niet meer starten via de kickstart en aanlopen wil hij al helemaal niet. als ik hem aanloop begint hij te remmen lijkt het wel en als ik hem wil kicken gebeurd er vrij weinig, behalve dat er veel benzine lekt. Ik heb sinds kort een grotere sproeier dr in gezet, want eerst wilde hij niet op toeren komen en reed hij max 60. Nu reed hij net een weekje zoals ik hem wilde (90 max). Ik ben gisteren even wezen rijden en ik vond het al vreemd dat hij af en toe een beetje haperde toen ik reed. Een uur later zou ik een vriend ophalen, maar hij wilde niet meer starten en sindsdien is hij dus ook niet meer aan geweest. Ik heb gisteren de bougie gecontroleerd en de carb helemaal nagekeken, maar alles werkte naar behoren dat ik zag. Ik heb niets kunnen vinden, dus ik hoop dat iemand me kan helpen.
Vooral opmerkelijk vond ik dat hij tijdens het aanlopen dus "vast liep" en soms blokkeert de kickstarter ook.
Kan iemand me helpen ?
Bedankt,
Maarten
derbi senda start niet meer
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race , Tomos A35,
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Kia Cerato 2.0 16V Sport,
Derbi SM DRD Racing 07 - Locatie: Oss Noord-Brabant
Re: derbi senda start niet meer
michien sproeier los getrild en mega veel benziene in je cilinder en daar door blokeerd ?
zou zegen draai je uitlaat er onder uit en kijk in je cilinder via je uitlaat poort !
of je contact slot is stuk daar door geen ontsteking ?
zou zegen draai je uitlaat er onder uit en kijk in je cilinder via je uitlaat poort !
of je contact slot is stuk daar door geen ontsteking ?
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race , Tomos A35,
Ontsteking heb ik vanmiddag getest en die doet het gewoon. Kunnen die sproeiers er dan ook echt uit trillen ?
In ieder geval bedankt voor je snelle reactie !
In ieder geval bedankt voor je snelle reactie !
sproeiers eruit trillen nog nooit gemaakt,
maar bougie nog goed? bougie dop nog goed?
welke kleur vonk heb je ?
membaam nog goed?
maar bougie nog goed? bougie dop nog goed?
welke kleur vonk heb je ?
membaam nog goed?
- kristof
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
als je je sproeier er niet vast inzet kunnen ze er wel uittrillen ja, dus dat kan je nakijken, en anders steek je gewoon even een sproeiermaat kleiner, dan weet je direkt of het de sproeier is of niet, en dat hij lekt, mss kan het niet zijn dat je vlotter niet meer drijft of dat de vlotternaald niet meer goed afsluit, dan komt het er allemaal langs de overloop uit
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop