revisie
Geplaatst: do 10 okt 2013, 18:57
hey mensen,
vandaag een flink gekloot gehad bij de brommer boer.
ik dacht mijn brommer even weg te brengen om af te laten stellen.
hun gingen kijken en proberen af te stellen, komen ze er mee aan dat er meer aan de hand is. nou prima weet je, los het maar op dan.
hun een nieuwe bobine erop gezet, nee dat is het niet.
dachten hun dus dat het de spoel was. halen ze de spoel eraf en ja hoor, kom er water uit en klopte niks meer van. dus een nieuwe erin. nu zit er een nieuwe spoel in en dachten ze hem nu wel af te kunnen stellen.
helaas weer niet! hij trekt geen worst van tafel dat kreng. telkens als hij balast krijgt bwoapt die, dus drukt die terug de carberateur in! hun zeggen nu dus dat het blok wss gereviceerd moet worden, gewoon splitsen en kijken wat er vervangen moet worden (sowieso de lagers), dat zou mij ff 500 euro kosten bij hun! (ondertussen wel ff 160 euro betalen voor dit gezeik), nu heb ik dus een handige pa die ook wel een blokje kan reviseren.
nu is mijn vraag, welke lagers zijn echt noodzakelijk voor het reviseren van een blok? het gaat hier om een derbi senda sm xtreme.
vandaag een flink gekloot gehad bij de brommer boer.
ik dacht mijn brommer even weg te brengen om af te laten stellen.
hun gingen kijken en proberen af te stellen, komen ze er mee aan dat er meer aan de hand is. nou prima weet je, los het maar op dan.
hun een nieuwe bobine erop gezet, nee dat is het niet.
dachten hun dus dat het de spoel was. halen ze de spoel eraf en ja hoor, kom er water uit en klopte niks meer van. dus een nieuwe erin. nu zit er een nieuwe spoel in en dachten ze hem nu wel af te kunnen stellen.
helaas weer niet! hij trekt geen worst van tafel dat kreng. telkens als hij balast krijgt bwoapt die, dus drukt die terug de carberateur in! hun zeggen nu dus dat het blok wss gereviceerd moet worden, gewoon splitsen en kijken wat er vervangen moet worden (sowieso de lagers), dat zou mij ff 500 euro kosten bij hun! (ondertussen wel ff 160 euro betalen voor dit gezeik), nu heb ik dus een handige pa die ook wel een blokje kan reviseren.
nu is mijn vraag, welke lagers zijn echt noodzakelijk voor het reviseren van een blok? het gaat hier om een derbi senda sm xtreme.