grote kosten
- sendaDRD2012
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd x-treme
grote kosten
hallo, ik heb even een vraagje. Ik ben van plan nog een derbi te kopen maar nu heeft deze al 15000 km op de teller staan. volgens de verkoper is er nog vrijwel niks in het blok zelf vervangen. kan iemand mij een idee geven hoeveel me het in het ergste geval extra gaat kosten mocht er veel in het blok versleten zijn? en bij welk km-tal ongeveer de grote kosten gemiddeld gaan komen? alvast bedankt
- DerbiSendaWouter
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Evo Limited Edition
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15600
Re: grote kosten
15000 valt nog mee, die van mij heeft eigenlijk ook nooit iets in het blok vervangen gehad en rijdt motorisch nog goed ( behalve nu dan haha)
Bij 20000 zou je een revisie kunnen overwegen, dan moet je toch rekenen op zo'n 300-400 euro, hangt af van de arbeidskosten.
Revisie set kun je wel bij JosDijkman kopen.
Als hij verder goed loopt en geen mankementen heeft hoeft er ook niet zoveel aan de hand te zijn.
Sommige brommers rijden 30000 zonder revisie of ander groot onderhouden, is echt heel verschillend.
In ieder geval even aan de eigenaar vragen of er ooit grote mankementen zijn geweest.
Bij 20000 zou je een revisie kunnen overwegen, dan moet je toch rekenen op zo'n 300-400 euro, hangt af van de arbeidskosten.
Revisie set kun je wel bij JosDijkman kopen.
Als hij verder goed loopt en geen mankementen heeft hoeft er ook niet zoveel aan de hand te zijn.
Sommige brommers rijden 30000 zonder revisie of ander groot onderhouden, is echt heel verschillend.
In ieder geval even aan de eigenaar vragen of er ooit grote mankementen zijn geweest.
Always Strive And Prosper
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi
Check sowieso de remschijven, remblokken, wiellagers, banden, ketting+tandwielen en koppeling.
ik zou hem in iedergeval een beurtje geven, blokolie, remblokjes (indien nodig), bougie, ketting+tandwielen, remvloeistof en koppeling (indien nodig)