hallo ik ben maik heb ongeveer 2weken geleden bijna een ongeluk gehad.
ik ben uit geweken de berm in en door een gat gestuiterd van ong. 40cm.
nu ben ik bij dijkman geweest en zei dat ik ongeveer 700 tot 1000 euro aan schade heb.
weet iemand hoe dat allemaal gaat en wat ik kan verwachten want ik heb gehoord dat het wel een dikke drie maand kan wachten op geld.
ik heb namelijk zelf het geld er niet voor. brommer rijd nog maar dat duurt niet lang meer en als ik dan met de bus moet word dat dan ook vergoed
mvg maik
verzekering
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Tomos streetmate sold
Aprilia Sx - Locatie: Balkbrug
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Rieju RRX (sold)
Rieju SMX (sold)
Vivacity snor (sold)
2x Derbi DRD Racing '08 (sold)
Opel Corsa B (sold)
2x Rieju RS1 (sold)
Rieju MRX (for sale)
Speedfight 2 snor (sold)
Peugeot 207 1.6 vti - Locatie: Mierlo, Noord Brabant
Re: verzekering
Hallo,
Er komt als t goed is iemand van de verzekering kijken of het repareren goedkoper is als de waarde.
Zoniet dan wordt die totalloss verklaard.
Er komt als t goed is iemand van de verzekering kijken of het repareren goedkoper is als de waarde.
Zoniet dan wordt die totalloss verklaard.
"The ark was built by amateurs, but professionals built the Titanic"
-
- Derbi fan
en dan? wat kan ik dan allemaal verwachten
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi
Een hoop gebliksem.
-
- Derbi fan
zoals wat ? uitleg graag???
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi xrace
eerst even heb jij toen een schade formulier ingevulde ? en heb je allrisk ?
als je het schade formulier niet heb in gevuld en allrisk heb dan word het vergoed.
maar heb jij het niet ingevulde en ook geen allrisk dan kun je fluiten naar je centjes.........
en als je het wel heb ingevuld met die kerel die je bijna aanreed dan is het mooi denk ik weet ik niet zeker.
als het allemaal via de verzekering gaat dan komt er een schade expert langs om tekijken wat de schade is en die rekent het ook nog eens uit. als je brommer voor beeld €1000 waard is dan mag er niet meer dan €1000 schade aan zitten anders worden er biedingen op gedaan dan moet je even wachten. als er eenmaal biedingen zij gedaan en er komt voorbeeld €300 uit dan mag jij zegen hou jij de brommer en krijg €1000 de dagwaarde-€300 biedingen= €700 dan hou je dus de brommer en krijg jij €700 om je brommer op te knappen maar zeg jij bye bye brommer en nemen ze hem mee dan krijg je de volledige dag waarde dus €1000.
als je nog vragen heb vraag het maar
als je het schade formulier niet heb in gevuld en allrisk heb dan word het vergoed.
maar heb jij het niet ingevulde en ook geen allrisk dan kun je fluiten naar je centjes.........

en als je het wel heb ingevuld met die kerel die je bijna aanreed dan is het mooi denk ik weet ik niet zeker.
als het allemaal via de verzekering gaat dan komt er een schade expert langs om tekijken wat de schade is en die rekent het ook nog eens uit. als je brommer voor beeld €1000 waard is dan mag er niet meer dan €1000 schade aan zitten anders worden er biedingen op gedaan dan moet je even wachten. als er eenmaal biedingen zij gedaan en er komt voorbeeld €300 uit dan mag jij zegen hou jij de brommer en krijg €1000 de dagwaarde-€300 biedingen= €700 dan hou je dus de brommer en krijg jij €700 om je brommer op te knappen maar zeg jij bye bye brommer en nemen ze hem mee dan krijg je de volledige dag waarde dus €1000.
als je nog vragen heb vraag het maar