Hallo ik heb nu een paar maanden mijn derbi drd evo en toen ik heb kocht met 700km op de teller reed hij heerlijk. Ik heb er een tijdje later een nieuw tanwiel op gezet waardoor hij op de teller telkends 73 liep. maar sinds een week ofzo rijd de brommer nog maar 68, ik vond dit best raar omdat hij nu gewoon niet meer de 73 haalt dat hij eerst wel deed. Ook merkte ik gister dat wanneer ik wegrijd ik veel meer gas moet geven dan eerst. ik moet echt bijna vol gas geven wil de brommer niet afslaan.
heeft iemand een idee hoe dit komt?
bedankt
Probleem Derbi evo
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Evo zwart/geel
Probleem Derbi evo
marc100 schreef:ik heb sex met mijn derbi
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Probleem Derbi evo
Klinkt een beetje als een versleten zuiger, of een zuiger die langzaam aan het verslijten is.
Probeer eerst anders even je luchtfilter + carb schoon te maken, wie weet helpt het.
Probeer eerst anders even je luchtfilter + carb schoon te maken, wie weet helpt het.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Evo zwart/geel
Kan dat dan als de brommer maar 1500 km op de teller heeft? ik zal toch ff kijken hoe ik het schoon kan maken en dat proberen!
marc100 schreef:ik heb sex met mijn derbi
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Ja zelfs bij 50 km, licht eraan hoe de zuiger is ingereden, hoe jij/vorige eigenaar er mee rijdt.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl