vraagje??

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
050drd
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda drd racing 2008

vraagje??

Ongelezen bericht door 050drd »

beste mede derbi rijders
ik sinds kort een drd racing uit 2008
nu heb ik daar sinds een week of 3 een 70cc pro race onder met een metrakit krukas 17mm en originele uitlaat :wall:
ik ben dus zo dom geweest om een standaartpijp op een pro race te zetten ... effect.. drie keer geknapte uitlaat en vervolgens mijn uitlaatpoort gebarsten dom dom maar goed nu wil ik voor genemuiden men brommer sprint klaar maken
maar mijn pro race is zwart van kleur is dit normaal ? en weet iemand of dit idd een pro race is
en wat is een beetje betaalbare 70cc uitlaat ?

alvast bedankt Robert posthumus
:thumbup:
Pieke
Moderator
Vervoersmiddel: KTM

Re: vraagje??

Ongelezen bericht door Pieke »

Maak eens wat foto's van je cilinder, dan weten we waar je mee te maken hebt. Pro Race heeft normaal een gouden kop, maar die van jou kan ook gewoon zwart gespoten zijn.

Wat vind je betaalbaar voor een uitlaat? Als je iets onder de 100 euro zoekt ga je niks vinden. Als je 150 euro uit wilt geven duikt er nog weleens wat op.

Als ik zo lees hoe groot je kennis is raad ik je af om er een sprinter van te maken, tenzij je alleen voor de lol mee gaat doen. Er staan verschillende sprinters hier op het forum, waar aardig wat geld in zit en ze kunnen lang niet allemaal meekomen met de top 5.
basserd
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc

Ongelezen bericht door basserd »

Ik heb nog wel een bovenlangse prorace pijp liggen pb maar als je er belang bij hebt :happy:
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
050drd
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda drd racing 2008

Ongelezen bericht door 050drd »

ja ik weet dat een pro race een gouden kop heeft en dat heeft deze ook wel
maar vond het gewoon vreemd dat de cilinder zwart was
wat betreft mijn kennis moet ik een aardig eind komen
ik heb dus al die pro race en een 32 mm mikuni van een crosser
in mijn carters zit een metrakit krukas en zo ver ik kan zien ik zal nog wel even wat foto's uploaden
zoals het nu lijkt ga ik over een week ofzo mijn hele blok uit elkaar trekken
en het nodige werk verrichten kan natuurlijk niet alles laten zien maar zal jullie zeker op de hoogte houden
en hopen dat deze derbi beetje suc6 gaat boeken in de sprint,
ik heb altijd mee gedaan met een aprilia sonic 21pk ook alles zelf gedaan met een evo serie 2 zelf berekende uitlaat etc..
dit was in 2003'' 04'' 05 jubbega
nu net deze drd gekocht en die pro race had cor hamstra mij verkocht, had er even bij iemand onder gezeten en kon ik voor 150 eu mee nemen dus vandaar dat ik twijfelde of dit een echte pro race is en zo ja welke een 1 of een 2 :S

ik zal binnenkort even project topic openen van het hele gebeuren
tot horens mede rijders !!

en aan Basserd: ja ik wel belang bij die pijp kan je mij mischien een foto sturen of hier neer zetten
mvg Robert
Plaats reactie