Xtreme06 schreef:Ik heb even 2 vraagjes:
-De boutjes voor mijn zadel vast te maken krijg ik er niet in

die zaten niet op mijn brommer toen ik hem kocht maar zo een los zadel rijd niet echt fijn.Ik heb de ze ondertussen gekocht via de originele tekeningen (m5x12) maar ik krijg ze er niet in

gaat dit altijd zo moeilijk?(de gaten komen niet overeen,ik had al gedacht om de gat in de beugel over de tank wat te vergroten)
-Ik wilde mijn blokolie gaan verversen,zie ik plots dat er 2 aftapbouten zijn

één in het carter en één in het koppelingsdeksel. Moeten ze er beide uit?En waarom zijn er eigenlijk 2

Joram schreef:Die in koppelingsdeksel is geen aftapbout.
Is indicator, als het er daar uit gaat stromen tijdens vullen heb je er 650 ml in.
En bij mijne had ik dat probleem ook, had de zadelgaten iets groter gemaakt.
Voor wie ook problemen zou hebben met die boutjes,ik heb de beugel over de tank omgedraaid waardoord de gaten meer naar voren kwamen.Past perfect nu
En alweer een nieuw vraagje,iemand enig idee hoe ik tijdelijk een degelijke verbinding kan maken voor mijn uitlaat?De rubber tussen tailpipe en voorbocht ben ik namelijk kwijt (Leovince V6) waardoor ik mijn demper niet kan aansluiten

Ik heb al een nieuwe besteld maar daar moet ik een tijdje op wachten...heb al enkele keren zonder demper gereden

maar dat word me te link.Iemand tips hoe ik tijdelijk iets kan fabriceren?In de doehezelf zaak heb ik al even rondgekeken maar ik vond niets

Is trouwens diameter 24 naar 26.