Het ''algemene'' kleine vragen topic
Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic
Voor KV-systeem te ontluchten gewoon bovenste slang op radiator los en op je kvs tankje blazen gelijk alles vol haha 

Ik ben op zoek naar de rechter achterkap van mn derbi 85# blauw 2008 heeft iemand nog een kap liggen of weet waar ik deze aan kan komen laat et me even wete..
mvg Guus
mvg Guus
- Reinder
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Google weet het! Uberhaupt daar al op gekeken?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
- MartinW0527
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: VW Jetta mk1 16v
FF ter bevestiging, als je een moer van een as draait, moet je em tegen de draairichting in los maken toch?
Dus draairichting rechtsom = linksom losdraaien?
Dus draairichting rechtsom = linksom losdraaien?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Je vriendin.
wat prop? Er zit geen prop in 'n demperAdwin schreef:Ja dacht het wel, want het is een verder helemaal orginele Gianelli conti einddemper, prop enzo zit er nog in.
Ik ben op zoek naar de rechter achterkap van mn derbi 85# blauw 2008 heeft iemand nog een kap liggen of weet waar ik deze aan kan komen laat et me even wete.. mischien iemand die met zn derbi #85 op de linker kant is gevalle..
mvg Guus
mvg Guus
- joey2041
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: KTM 525 EXC supermoto
- Gallery: gallery 525: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=8425
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: DERBI , earox
past een drd uitlaat uit 2009 onder een extreem 2009?
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda x-treme 2005
Past een achterband van een xtreme-2005 op Gpr 2005 velg en rijdt dit nog normaal ?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
Zijn de zwarte drd velgen gecoat of geanodiseert?
Open the Throttle and Smile
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi xtreme uit 2000
weet iemand waar je deze stickers kan kopen?
http://www.crazymoto.net/uploads/monthl ... _thumb.jpg
dus van altec?
http://www.crazymoto.net/uploads/monthl ... _thumb.jpg
dus van altec?
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Klopt het dat een leovince v6 demper op een gianelli enduro (conti) past?
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2565
- Contacteer:
ik heb een praktisch vraagje over het schakelen.
terugschakelen gaat bij mij niet echt lekker, het lijkt wel of ik op de motor rem want als ik terug schakel knalt hij in de toeren en ik had gelezen dat m'n cillinder dit niet fijn vind omdat hij dan niet gesmeerd zou worden.
zo schakel ik terug: gas los,voor lichtjes remmen, koppeling in, schakelpook 1 omlaag, koppeling héél langzaam weer terug, en beetje gas geven.
doe ik iets verkeerd of kan ik nou echt niet rijden?
alvast bedankt
terugschakelen gaat bij mij niet echt lekker, het lijkt wel of ik op de motor rem want als ik terug schakel knalt hij in de toeren en ik had gelezen dat m'n cillinder dit niet fijn vind omdat hij dan niet gesmeerd zou worden.
zo schakel ik terug: gas los,voor lichtjes remmen, koppeling in, schakelpook 1 omlaag, koppeling héél langzaam weer terug, en beetje gas geven.
alvast bedankt
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Je bent mijn held Jelle
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
- NickD
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD racing
Tomoz Boekmachine - Locatie: Vught
als hy bij terug schakelen weer in zn toeren schiet dan schakel je in te hoge toeren terug of je geeft te veel gas.DRD 85 J-Man schreef:ik heb een praktisch vraagje over het schakelen.
alvast bedankt

Derbi Senda DRD Racing '10: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2081" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Heb je een toerenteller op je brommer?
Zo ja, bij welk toerental schakel je terug naar welke versnelling, en hoe hoog shiet hij dan in de toeren?
Je cilinder word dan gewoon gesmeerd hoor, en als je terugschakelt hoef je echt niet langzaam je koppeling op te laten komen.
Zo ja, bij welk toerental schakel je terug naar welke versnelling, en hoe hoog shiet hij dan in de toeren?
Je cilinder word dan gewoon gesmeerd hoor, en als je terugschakelt hoef je echt niet langzaam je koppeling op te laten komen.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
- mathieurnx96
- Tuner
- Vervoersmiddel: DRD, kx500 en civic ek
nee, v6 is 4boutsbevestiging en gianelli 3 bouts, maar alles is pas te makenRuben'94 schreef:Klopt het dat een leovince v6 demper op een gianelli enduro (conti) past?

I LOVE POLEN
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2565
- Contacteer:
Heb een DRD 85 met digitale cockpit.Ruben'94 schreef:Heb je een toerenteller op je brommer?
ik kijk niet naar de toeren als ik terug schakel, kijk liever op de weg

ik laat hem ook eerst uitrollen en geef geen gas.
iig bedankt
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
Je bent mijn held Jelle
Je bent mijn held Jelle
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: verbouwede maxi.
wie o wie wil er boor mij even het voorspatbord achterspatbord en zijkappen opmeten van een senda? hoogte lengte etc.
- Huug
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
of laat je je koppeling gewoon te snel los. Op de motor remmen met een 50cc is ook gewoon lastig omdat hij te weinig weerstand heeft (weinig compressie) om te remmen. Kan zijn dat jij er meer last van hebt omdat je compressie laag is. moet je even voelen aan je kickstart als je contact uit staat.nickd073 schreef:als hy bij terug schakelen weer in zn toeren schiet dan schakel je in te hoge toeren terug of je geeft te veel gas.DRD 85 J-Man schreef:ik heb een praktisch vraagje over het schakelen.
alvast bedankt

-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi senda x-race
hallo
ik heb onlangs een derbi senda x-race (2004) 2de hands gekocht, wel een beetje als opknap project want er zijn hier en daar nog wel wat gebrekken.
de kappen zijn aan vervanging toe en daar zit het probleem: ik moet nieuwe kappen hebben maar vind orginele kappen te duur en de enige kappen die ik wel vind en betaalbaar genoeg zijn zijn van die TNT kappen. Ik vind deze helemaal niet mooi, weet er iemand waar ik "goedkoop" en gemakkelijk wel mooi kappen kan vinden 2dehands maakt niet uit.
Of passen kappen van een yamaha yz of ktm exc of... niet?
of weet er iemand wat je kan doen om deze wel mooi te maken?
mvg Bart
ik heb onlangs een derbi senda x-race (2004) 2de hands gekocht, wel een beetje als opknap project want er zijn hier en daar nog wel wat gebrekken.
de kappen zijn aan vervanging toe en daar zit het probleem: ik moet nieuwe kappen hebben maar vind orginele kappen te duur en de enige kappen die ik wel vind en betaalbaar genoeg zijn zijn van die TNT kappen. Ik vind deze helemaal niet mooi, weet er iemand waar ik "goedkoop" en gemakkelijk wel mooi kappen kan vinden 2dehands maakt niet uit.
Of passen kappen van een yamaha yz of ktm exc of... niet?
of weet er iemand wat je kan doen om deze wel mooi te maken?
mvg Bart