Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vraag. Ik heb na heel lang zoeken op easyparts gevonden dat ik niet bij de DRD Racing 2010 moet kijken maar bij die van 2008 om mijn onderdelen te vinden. (ja ik weet zeker dat het bj van mijn derbi 2010 is)
Ja ik weet niet precies wat zo'n ding kan hebben, maar ik neem aan dat je heb aardig stijf aan moet draaien, anders lig je met vorkpoot en al met je goeie gedrag op de vloer.
DerbiMeisje schreef:
basserd schreef:
blackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Iemand die btw weet hoeveel je kunt krijgen zon beetje voor een ori drd evo stuur... zon beetje blaiwgrijs kleurige ... beetje aparte kleur mankeert niks aan ofzo.. wie weet is die nog wat waard
nielstheto schreef:Iemand die btw weet hoeveel je kunt krijgen zon beetje voor een ori drd evo stuur... zon beetje blaiwgrijs kleurige ... beetje aparte kleur mankeert niks aan ofzo.. wie weet is die nog wat waard
ik ga op me senda nu een showa usd zetten, maar kan ik dan koplamp rubbers van me paioli gebruiken, ken iemand anders ff een linkie plaatsen naar een site. dus niet voor standaart maar voor usd met een grotere diameter
vroeger, toen de vibrator nog een kickstart had......
ik heb net mijn wielen terug van de spuiter, nu moet de andere helft nog want ik doe 2 tone
maar weet iemand hoe je gemakkelijk precies 2 helfden krijgt want ik zit daar nu mee te kutten
Op de grond zetten... en als een vierkant meten zegmaar..je meet t hoogste punt.. gedeeld door 2 en dan in de naaf een stip zetten.. en links en rechts op de velg... dan met plakband schilderstape 1 rechte lijn.... langs de 3 stippen... dan heb je em denk ik mooi recht .. ( velg rechtopzetten he )
Ik probeer mijn lagers uit het voorwiel te krijgen, maar aan de kant van de snelheidsmeter, rechts als je op je derbi zit, kan hij er niet uit door een of ander ding. Zit hier schroefdraad in, moet ik gewoon wat harder klappen of moet de lager er de andere kant uit door hem helemaal door de naaf te slaan?