Hallo , Ik heb vandaag een wit spatbord gespoten in het zwart.
de onderkant ging zeer goed , maar dan de bovenkant wat minder...
ik spoot en na ongeveer 20sec kwamen er terug witte vlekken op .
iemand enig idee hoe dat komt?
Hey uhmm?? Komen we hier voor de ruzie of?? Ik merk de laatste tijd dat derbi-ftw en blackidentity iets tegen elkaar hebben ofzo .... althans zo komt t een beetje bij mij over :p maargoed ja geschuurd met een D en btw die witte vlekken is gewoon niet goed ontvet! Als t niet goed geschuurd is krijg je dat t allemaal weg glijd dqt t niet blijft plakken zegmaar... gewoon opnieuw schuren plastic primer erover half uurtje wachten daarna eventueel nog een keer primer weer wachten in kleur spuiten en wel in vloeiende beweging en zodra je begint met spuiten uhmm hoe zeg je dat eerst naast de kap spuiten en dan eroverheen vanwege t eerste dat spuugt hij meer zegmaar !!
Iemand een idee waar ik ookal weer die platen kan krijgen voor deels onder je blok bij t frame ?? Heb ze al eens gezien op een site maar kan t niet meer weer vinden :s
nielstheto schreef:Hey uhmm?? Komen we hier voor de ruzie of?? Ik merk de laatste tijd dat derbi-ftw en blackidentity iets tegen elkaar hebben ofzo .... althans zo komt t een beetje bij mij over :p maargoed ja geschuurd met een D en btw die witte vlekken is gewoon niet goed ontvet! Als t niet goed geschuurd is krijg je dat t allemaal weg glijd dqt t niet blijft plakken zegmaar... gewoon opnieuw schuren plastic primer erover half uurtje wachten daarna eventueel nog een keer primer weer wachten in kleur spuiten en wel in vloeiende beweging en zodra je begint met spuiten uhmm hoe zeg je dat eerst naast de kap spuiten en dan eroverheen vanwege t eerste dat spuugt hij meer zegmaar !!
kan aan mijn liggen maar schijnbaar niet dus... ligt eraan de verf die jij erop spuit druipt het weg ... of komen er van die witte o op t spatbord.. ??
nielstheto schreef:kan aan mijn liggen maar schijnbaar niet dus... ligt eraan de verf die jij erop spuit druipt het weg ... of komen er van die witte o op t spatbord.. ??
het glijd inderdaad een beetje weg , maar ik vind het raar dat het paar op 2 kleine plaatsen allemaal kleine witte vlakjes komen ??
nielstheto schreef:kan aan mijn liggen maar schijnbaar niet dus... ligt eraan de verf die jij erop spuit druipt het weg ... of komen er van die witte o op t spatbord.. ??
het glijd inderdaad een beetje weg , maar ik vind het raar dat het paar op 2 kleine plaatsen allemaal kleine witte vlakjes komen ??