hallo
heb momenteel een derbi senda x-trem r uit 2008
derbi is hier ok bekend is van nikk-wous geweest
er is een en het ander mis mee maar zal me eerst ff voor stelle
ik ben maikel Schroen beter bekend als witte
woonde eerst in weert maar sinds een half jaar in soerendonk
heb al bietje scooter/brommer verleden ma dat boeid nou nie
kheb paar vrage en mis wete jullie wat het beste is ( heb nie zoveel verstand vn schakels drm vraag k ff jullie hulp

)
heb de derbi paar maande trug gekocht van nikky (nikk-wous) had eerst alleen de velge nodig maar voor 100 meer had ik de derbi dus heb k alles maar over gekocht jammer genoeg ging het bekand nie lukke om de velge onder mn dt te zette dus toen d8 ik ken hem het beste late revisere omda hij 10 km zonder olie had gereden . heb de derbi toen na nok nok gebracht denk wel dat de meeste hem kenne in omstreke budel soerendonk en mares daar kwam ik bij een prijskaartje vn rond de 600 euro uit d8 bij me zelf da ken k nie echt misse derbi heeft 2 maande daar gestaan maar nu is mijn probleem hij heeft de cil eraf gehaal kappe eraf en zo 2 maande buitelate staan
toen ik gister keek naar de derbi viel me op dat heel mn blok vol met water zat toen werd k bietje over de zijk toen k da zag maarja mijn vraag is
ken ik het beste het blok late revisere of gwn kijke voor een goed blok en die eronder zetten ?
hopelijk kennen jullie me helpen
gr maikel