dan maak je dik overtoeren op de top als je je gianelli der op houdt. ik denk dat tie ook nog wel iets harder gaat als 45Thomas A schreef:ik heb tandwiel 13 nu als ik nou 12-70 doe ipv 13-53?
gr dick
dan maak je dik overtoeren op de top als je je gianelli der op houdt. ik denk dat tie ook nog wel iets harder gaat als 45Thomas A schreef:ik heb tandwiel 13 nu als ik nou 12-70 doe ipv 13-53?
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Als je die begrenzer eruit haalt, scheelt dat ook nog een hoop. Ik weet niet of je die eruit wilt hebben?nickd073 schreef:die begrenzing zit er nog in. en hy heeft vorige week een kleine beurt gehad dus dan kijken ze het filter toch ook na?
als je je gas open trekt kan je er doorheen kijken. moet je een gouden plaatje zien.nickd073 schreef:ik haalde net de luchtfilter los van de carb. maar ik zie geen plaatje zitten? kijk ik nou aan de verkeerde kant of is die er dan al uit? wat me sterk lijkt aangezien hij nieuw is.
Veel dealers halen hem er ook al uit.nickd073 schreef:ik haalde net de luchtfilter los van de carb. maar ik zie geen plaatje zitten? kijk ik nou aan de verkeerde kant of is die er dan al uit? wat me sterk lijkt aangezien hij nieuw is.
Hij zit in je carb. Op de plek waar je luchtslang erop gaat.derbidrd07 schreef:waar zit die precies dan? tussen die rubbere luchtslang en carb? of als je dat kapje bij je luchtfilter eraf schroeft?
Ja hij is korter vertand.StylOw schreef:ey ik heb nu een 70 cc top en 17.5 mm carb nu moesten me tandwielen vervangen worden dus me pa heeft nieuwe gehaalt aleen nu 12-52 en had 13-53 maakt dat verschil uit in me top zoja hoeveel ongeveer ?