Van te voren met thinner al het verf eraf gehaald

Gaat gewoon goed , en daarna 400 WP en 600 WP
Primer erover, en dan de lak

Zou echt niet met afbeit gaan klooien
Emmer gepakt, kapje in de emmer, daarna thinner erover gedaan, en met een kwast wat ronddraaien,Dennis182 schreef:Hmm oké.. Hoe heb je dat gedaan dan? Thinner bijt het verf er toch niet af? Er zit trouwens echt aan nagel dikte aan lak op :S
Emiel schreef:je hebt als het goed is 3 draden, een gele, een blauwe en een groen/gele. Dan is het volgens mij de blauwe.
okej bdanktRaliasR schreef:Een nieuwe uitlaat hoef je niet in te rijden.
Wel even kijken hoe je hem het beste kunt onderhouden.
Meestal brommer ook weer afstellen .
Poetsen, in olieën.Xtreme sm schreef:okej bdanktRaliasR schreef:Een nieuwe uitlaat hoef je niet in te rijden.
Wel even kijken hoe je hem het beste kunt onderhouden.
Meestal brommer ook weer afstellen .dat je em opnieuw af moet stellen wis k al wel
hoe kan je hem het best beschermen tegen roest? hittebestendige blanke lak? tectyl?
ja drd's hebben pro link, gpr, xtreme en xrace hebben gwoon een veerPiotrSmx schreef:Hebben derbi's een pro link achterveer systeem? en dan vraag ik het voor de cross sm en racemodellen.
owBoeki schreef:Gpr heeft ook Pro link.
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.