Praktijkexamen Rijbewijs Bromfiets

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Cheesetwit
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Derbi X-treme

Re: Praktijkexamen Rijbewijs Bromfiets

Ongelezen bericht door Cheesetwit »

Succes kerel, ik maak me juist meer zorgen om het theorie examen :lol:
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken :emo:, anders is der helemaal niks van te lezen
rené
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi drd pro

Ongelezen bericht door rené »

gewoon zelfverzekerd proberen te rijden, als je foutjes maak nie zenuwachtig worden, ik reed op me examen 3x de andere kant op dan die examinator maar was wel geslaagd in 1x dus :happy:
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
jony
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo

Ongelezen bericht door jony »

ja een foutje boeit niet zo veel als je het goed oplost, ik reed ergens en sloeg linksaf op de manier zo als het hoort maar we moesten recht door. er was niemand en alles ging veilig en toch toen waar in dat kantoortje zaten wilden ze mij er bijna op laten zakken. dat vond ik wel vreemd omdat van tevoren tegen mij ook werd gezegd, een foutje maakt niet uit. maar ik wil je niet opnaaien, gewoon goed nadenken en een goeie inzicht hebben! succes
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Mxgiic
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Kruiwagen, Derbi DRD Racing 2012

Ongelezen bericht door Mxgiic »

Oh ok, bedankt allemaal. Ik denk dat het wel goed moet komen, als ik gewoon zelfverzekerd rijd en overkom. Verder goed kijk en niet te snel kruispunten op. Ik laat jullie morgen de uitslag weten. Morgen om kwart voor 3 heb ik examen. Ook van half 12 - half 3 lessen
Mxgiic
Schakelrijder

jony schreef:ja een foutje boeit niet zo veel als je het goed oplost, ik reed ergens en sloeg linksaf op de manier zo als het hoort maar we moesten recht door. er was niemand en alles ging veilig en toch toen waar in dat kantoortje zaten wilden ze mij er bijna op laten zakken. dat vond ik wel vreemd omdat van tevoren tegen mij ook werd gezegd, een foutje maakt niet uit. maar ik wil je niet opnaaien, gewoon goed nadenken en een goeie inzicht hebben! succes
Je bent dus wel geslaagd?
marijn404
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda sm extreme70cc airsal yasuni r2, yamaha aerox 70cc, puch sprint 65cc, yamaha neos70cc, puch zipp, gilera cita 70cc, honda mt5 70cc, honda mbx 80, suzuki gsxr 750, kawasaki z1000, yamaha aerox(sprint 70cc).

Ongelezen bericht door marijn404 »

succes jonge, ik heb volgende week theorie examen. fucking moeilijk :sad:
wie een motor niet heerst is de rest niet weert

Afbeelding
Made by: NinoMatu
Mxgiic
Schakelrijder

marijn404 schreef:succes jonge, ik heb volgende week theorie examen. fucking moeilijk :sad:
Bedankt voor de succes wens, en ook voor die van anderen! Ik hoop echt dat ik ga slagen. Het theorie examen valt reuze mee! Als je het boekje aandachtig doorleest (eventueel meerdere malen) en van de belangrijke zaken aantekeningen maakt en deze ook nog bestudeert, moet het lukken! In ieder geval heel veel succes alvast!
Mxgiic
Schakelrijder

Ik ben dus gvd gezakt. Teringzooi. Kan ik weer megaveel geld gaan betalen en een maand wachten ofz. Ik had ook zo'n kwal van een examinator. De rit ging naar mijn gevoel niet eens zo slecht. En de lesinstructeur die meereed dacht dat ik was geslaagd. zo kut
Rikkert
Pro tuner
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Ongelezen bericht door Rikkert »

Heeft hij ook verteld waarop je bent gezakt?
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Mxgiic
Schakelrijder

Ja maar hij deed er een beetje vaag over. Zo was ik bij een stoplicht met 2 stroken naar links (dus als je links wilt moet je in een van deze 2 stroken gaan staan) links gaan staan. Maar nee ik moest die rechts nemen. Daarna ben ik gewoon naar rechts gegaan op de weg. Allemaal van dat soort vage dingen en niet eens veel.
Mxgiic
Schakelrijder

Ik voel me nu echt zon kneus, en zo kut. Ik moet nu wss een maand wachten:(
DRD 85 J-Man
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
Contacteer:

Ongelezen bericht door DRD 85 J-Man »

ken het gevoel maar al te best, gewoon schijt hebben aan je examinator nadat je geslaagd bent.
Het CBR handhaaft zo'n 48% systeem zelfs al je foutloos rijd slaag je dan niet, gewoon zo'n her-examen aanvragen want eerder mag je toch niet rijden.
Positief denken dan gaat het de 2e keer wel lukken, :thumbup:
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle

door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Mxgiic
Schakelrijder

Meen je dit serieus? over dit 48% systeem? het ging naar mijn gevoel ook niet erg slecht ofzo..
Gentjuh
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD racing

Ongelezen bericht door Gentjuh »

he das kut man!, ik ben ook net gezakt, vage examinator had ik, hij ging opeens een steegje in en ik keek om van wtf, mistte ik net een bord met einde voorrangsweg en toen liet ik een auto niet voorgaan echt balen
Mxgiic
Schakelrijder

Ah das kut man! wanneer moet je opnieuw op? ik heb 22 juni nog 1 les, en dan examen. Om kwart over 11 's ochtends dus dat is beter. Ik vind dat praktijkexamen trouwens wel onzin maargoed. Volgende keer moet wel lukken, ik moet zeggen dat ik wel heel anders reed dan tijdens de lessen. Voor mn examen gingen de lessen zo veel beter..
DRD 85 J-Man
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
Contacteer:

Ongelezen bericht door DRD 85 J-Man »

Mxgiic schreef:Meen je dit serieus? over dit 48% systeem? het ging naar mijn gevoel ook niet erg slecht ofzo..
Ja ben serieus het zal niet helemaal waar zijn, maar het CBR laat nooit iedereen slagen dat kost hun geld, mensen moeten een rijbewijs halen koste-wat-het-kost, dus het CBR kan je zo vaak laten zakken als ze willen zij hebben het monopoly in de rijbewijzen.

Je weet hopelijk nu wat je kan verwachten en dan rijd je ook meer relaxed, komt goed dan kan je straks lekker derbi rijden
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle

door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
hopke
Schakelrijder
Vervoersmiddel: 1x derbi senda extreme
2x honda mt
2x puch
en een fiets

Ongelezen bericht door hopke »

balen man !
ik heb het een klein jaartje terug gehaald, en hoe !
ik ben dat stads verkeer dus totaal niet gewend , stoplichten, zulke paaltjes waar je op moet drukken enz.
ik had dus de eerste keer een echto klote instructeur werkte op m'n zenuwen bij elk klein foutje aan de kant een preek van hoe dom ik was geweest :palm:
ik nam de rontondes ook lekker sportiev op die 4 takt scooter ( 4 cm van de grond af in de bochten hihi) vond instructeur ook niet fijn :evil:

maargoed ik heb het examen en ik zak ( 2x door rood en te snel de bochjes nemen)
2e x een lesje van tevoren ging goed ! ik had een andere instructeur veel beter .
maar .. ik had m'n beurs met id kaart aan mams meegegeven en die was groningen in gegaan examen kon niet door.

3e x geslaagd yeah !!!
ik heb me theorie trouwens wel in 1 x gehaald 3 foutekes (A)

maar ik wens je zeer veel succes en kijk altijd goed vooruit voor borden lichten enz. en zowieso goed om je heen kijken.
Timmerman101
Pro tuner
Vervoersmiddel: Bmw 320i Coupe

Ongelezen bericht door Timmerman101 »

in het begin was het examen blijkbaar veel relaxter
geen les etc. alleen instructies
ik mocht 40 waar je 30 mog, en had een paar foutjes met voorang gemaakt
toch geslaagd
oja en gewoon op mn schakel afrijden :dry:
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Afbeelding
Mxgiic
Schakelrijder

DRD 85 J-Man schreef:
Mxgiic schreef:Meen je dit serieus? over dit 48% systeem? het ging naar mijn gevoel ook niet erg slecht ofzo..
Ja ben serieus het zal niet helemaal waar zijn, maar het CBR laat nooit iedereen slagen dat kost hun geld, mensen moeten een rijbewijs halen koste-wat-het-kost, dus het CBR kan je zo vaak laten zakken als ze willen zij hebben het monopoly in de rijbewijzen.

Je weet hopelijk nu wat je kan verwachten en dan rijd je ook meer relaxed, komt goed dan kan je straks lekker derbi rijden
Ja ik reed met lessen ook veel chiller, maar met examen die chagrijnige examinator ineens, ik reed er wel heel anders door..
maarja volgende keer gaat hopelijk lukken!
Mxgiic
Schakelrijder

Ik ben dat stads verkeer trouwens ook helemaal niet gewend, woon zelf in een rustig dorp gelukkig, en ik zit in oss op school. het verkeer daar valt niet te vergelijken met dat in Den Bosch.
Plaats reactie