ThejustF1 schreef:Bij 65km met correctie ben je hem niet kwijt toch? :s
nee natuurlijk niet
je krijg een boete al ga je 65 op rollerbank, ik dacht erges rond 60-70 euro
dit is de laagste categorie (als ik het goedd heb) voor boete op rollerbank
Als er iemand op je Derbi gaat zitten op de rollerbank dan gaat die meestal sneller, dan kunnen de banden meer grip vinden om te draaien, als er niemand op zit dan slippen de banen nog wel eens
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
beetje verkeerd uitgelegd eigenlijk, ik zat niet helemaal na te denken. De snelheid Mét correctie boven 64 = innemen.
En dat de banden slippen heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn brommer ging op de weg de teller 85- 90 maar op de rollerbank (er zat een agent op) ging me brommer 80. Tweede keer dat ik op de rollerbank ging is niet egt te beoordelen, zat geen agent op, maar ik heb de agent wijs kunnen maken dat ik 4 versnellingen heb.
mitchellvanrijn schreef:jij wilt zeker 65 i.v.m politie? Doe dan 63 of 64 ,want alles wat 65 of harder gaat zal zonder kenteken verder moeten. Kutrollerbank
Maar op rollerbank gaat er nog correctie af en er zit geen gewicht op je derbi.
Dat van die correctie heb je wel gelijk in maar dat er geen gewicht op zit is niet gunstig voor je score op de rollerbank...
Ik zit er altijd op de rollen k zit altijd o mijn brommer en Kdenk dat jullie verkeerd zijn ik wil dus mijn brommer rijd nu 60 me een volledig uitgeboorde chap ik wil hem mr trek vermogen geven en 65 doen gaan met ng altijd de zelfde chap
Derbi007 schreef:
Ik zit er altijd op de rollen k zit altijd o mijn brommer en Kdenk dat jullie verkeerd zijn ik wil dus mijn brommer rijd nu 60 me een volledig uitgeboorde chap ik wil hem mr trek vermogen geven en 65 doen gaan met ng altijd de zelfde chap
Derbi007 schreef:
Derbi007 schreef:
wouw, wie kan dit ontcijferen dan ?
haha ik niet
Laat dat laatste maar ma ik zit altijd zelf op men brommer bij rollercontrole
Als je nu 60 rijd kan je ook de carburateurbegrenzer eruit halen.
Dat is een gouden (toch?) plaatje die je carb afknijpt.
Anders kun je kijken naar een Metrakit Thrower (is een andere uitlaat met een iets hogere top en trekkracht?
Verstuurd vanaf mijn iPhone 4
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.