derbi niet aan met kicken, alleen met rennen

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Rene M
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD

Re: derbi niet aan met kicken, alleen met rennen

Ongelezen bericht door Rene M »

mijn zoon zijn derbi kreeg hij ook niet aan met kicken alleen maar met aanrennen. En dan liep ie evengoed niet mooi en er zat de eerste meters geen pit in. Ook stationair sloeg ie steeds af. Hij was het zo zat dat ie een nieuwe carb, bougie, kabel, pakkingen (uitlaat, cillinder en kop), benzinepomp en membraam heeft gekocht en nu kan ie zelfs als ie koud is met zijn hand de derbi aan kicken.

Hetzelfde hadden we ook met zijn citta gilera. Gekloot met de carb ding was gewoon versleten. Nieuwe erop en rijden als een trein.
nicknied230
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi senda 80cc mhr
spartamet 30cc

Re: derbi niet aan met kicken, alleen met rennen

Ongelezen bericht door nicknied230 »

Rene M schreef:mijn zoon zijn derbi kreeg hij ook niet aan met kicken alleen maar met aanrennen. En dan liep ie evengoed niet mooi en er zat de eerste meters geen pit in. Ook stationair sloeg ie steeds af. Hij was het zo zat dat ie een nieuwe carb, bougie, kabel, pakkingen (uitlaat, cillinder en kop), benzinepomp en membraam heeft gekocht en nu kan ie zelfs als ie koud is met zijn hand de derbi aan kicken.

Hetzelfde hadden we ook met zijn citta gilera. Gekloot met de carb ding was gewoon versleten. Nieuwe erop en rijden als een trein.
vindt het ook niet zo storend om alles te vervangen, moet ik namelijk ook weer gaan lope kutten met afstellingen enzo. ik ga het gewoon proberen als die weer in elkaar zit, heb de carb schoongemaakt. dus als die in elkaar zit even kijken wat die doet. en proberen op de choke.
Plaats reactie