Ga jij maar een originele kopen, lekker duurnielstheto schreef:T originele

Malossi VL6 erin doen, betere klepjes en niet al te duur.
Ga jij maar een originele kopen, lekker duurnielstheto schreef:T originele
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Klopt origineel is wel duur ... maar zeg niet dat t snel stuk gaat zoals de hebo o.i.dJoram schreef:Ga jij maar een originele kopen, lekker duurnielstheto schreef:T originele
Malossi VL6 erin doen, betere klepjes en niet al te duur.
Waarom?nielstheto schreef:Ja t is maar net wat je wilt toch de vl6 is ook goed
Maar ik zou toch t originele doen
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
trek je blok maar compleet uit elkaar anders krijg je die splinters er nooit uit, ik heb het ook gehad, maar toen had ik mn koppeling verkeerd in elkaar gezet...Rick Dans schreef:Hallo,
Ik heb een vraag maar ik snap er zelf niks van.
Ik had na een rondje rijden dat ik opeens niet kon schakelen.
maar toen ik na een bocht weer heen reed kon ik opeens weer wel schakelen, Dus ik vertrouwde het helemaal niet dus na mijn olie eruit halen zat er dit allemaal in me olie:
Toen heb me charterdeksel eraf gehaald en toen kwam ik dit tegen:
Dus mijn vraag is: Hoe kan dit gebeuren?
ja had ik snel genoeg gevonden maar ik zie net dat je hem gaat bergrenzen ?BasWillems schreef:heb het al opgelost de gasschiuf bleef hangen ff de boel los gehad nu niks aan de hand toch bedankt
aha,, die heeft hier ook op het forum gestaanKen schreef:Hallo iedrn!
Ik heb een derbi gekocht zeer blij van.
De setup heb ik zelf niet gedaan maar dit is ze :
MHR 80
Keihin 28mm carbu (echte)
Krukas aangepast met enduro lagers.
Standaard ontsteking
uitlaat is mijn onbekend staat alleen src corse op en bidalot, iemand een idee welke dit is ? en of dat iets goed is ?
Nu het probleem.
Als ik hem kocht was er geen probleem, vol gas en ging zeer goed voor kracht viel wel soms wat uit.
Nu is dit probleem erger geworden als ik laag in toeren ga geen probleem maar eens iets hoger in toeren stottert hij.
Ik heb hem wel ge carwasht maar wel lucht filter afgedekt(twin air)
Nog een detail als ik hem start draait hij in begin iets te hoog in toeren en dan gewoon en dan valt hij uit.
Start ik hem nog is dan valt hij weer na een minuut uit.
Wat kan de oorzaak zijn ?
zuigerring en naaldlager enzo zijn net vervangen en er zit genoeg compres op. Probleem deed zich al voor van voor ik deze heb vervangen.
P.S foto uitlaat
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas