Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
BartvanElsacker
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 08 okt 2011, 19:26
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Xtreme

Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door BartvanElsacker »

Beste allemaal,

Ik ben Bart en ik rijd sinds een paar maanden op mijn splinternieuwe Derbi Senda Xtreme SM.
Ik ben de eerste gebruiker ervan, en hij is zo'n 1100 km jong.
Ik vind de kleurenstelling van mijn senda mooi, maar wil er mijn eigen draai aan geven.

Hier wat foto's van mijn senda nu: http://bartelsacker.hyves.nl/album/6343 ... /IBy6WJlq/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben van plan om een totaal witte kappenset te kopen (namelijk: http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... T_Wit.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
En ik wil hier een gifgroene stickerset op doen (ik zit te denken aan deze: http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Groen.html" onclick="window.open(this.href);return false;)

En hierna nog wat groene tinten in de brommer aanbrengen zoals:
- Groen velglint
- Groene handkappen
- Groene kickstarter/schakelpedaal/rempedaal

Ook wil ik in de toekomst ervoor kiezen om er misschien een dubbele uitlaat op te zetten maar dit idee heb ik nog even geparkeerd staan.

Nu heb ik EasyParts al gemaild om te vragen of de kappenset op mijn senda past, ik kreeg als antwoord dat hij niet past op een senda met het bouwjaar 2011. Ik denk persoonlijk dat ze me verkeerd hebben begrepen en naar het nieuwe type hebben gekeken. Maar omdat ze zo kort af waren dacht ik bij mezelf; laat ik het eerst eens op het derbi forum vragen.

Vandaar mijn vragen:
- Hebben jullie enig idee of de kappenset op mijn senda past?
- Zo niet? enig idee waar ik een witte kappenset kan krijgen (ik heb op internet al rondgespeurd)
- Hebben jullie nog een mooi idee voor die wit/groene kleurenstelling?

Mvg,

Bart van Elsacker

PS. Aan de spiegel wordt ook gewerkt :P die is een beetje onbenullig groot haha
Gebruikersavatar
harvik
Tuner
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 okt 2010, 00:06
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme special edition 10/11, Tomos A35 snor, Tomos A35 70cc
Locatie: Eindhoven

Re: Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door harvik »

Ik vind het persoonlijk sonde om je dure ori kappen te vervangen door tnt kapjes. Je kan beter je ori kappen dan profecioneel wit laten spuiten en custom stickers ontwerpen. Dit heeft er pas echt een eigen draai aan.
Gebruikersavatar
jens extreme sm
Pro tuner
Berichten: 584
Lid geworden op: do 30 dec 2010, 23:22
Vervoersmiddel: Yamaha wr450f sm

Re: Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door jens extreme sm »

ik zou die kappen zo laten en rode accenten geven..
ik heb dezelfde :wub: maar wat harvik zegt, je kan beter geen tnt kappenset kopen.
"Where willingness is great, difficulties cannot be great."
BartvanElsacker
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 08 okt 2011, 19:26
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Xtreme

Re: Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door BartvanElsacker »

Bedankt voor jullie reacties! :)

Begin nu echt te twijfelen, een brommer met groene tinten lijkt me echt heel gaaf. Ook omdat wij op school nu 4 Derbi's hebben staan met ongeveer dezelfde kleurenstelling. Ik houdt de originele kappenset gewoon dus die heb ik altijd bij de hand, voor als ik 'm ga verkopen of wat dan ook. Hebben jullie nog ideeën of tips? Dus een mooie kappenset? als ik op google zoek krijg ik bijna altijd TNT kappensetten of stickersets.

Groetjes!
Gebruikersavatar
Rikkert
Pro tuner
Berichten: 3615
Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia
Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland

Re: Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door Rikkert »

Ik zou gewoon 2de hands kappen zoeken. Alle Xtreme kappen passen. DRD kappen niet.
Als je 2de hands kappen hebt, die gewoon lekker opleuken naar jouw wensen, geen TNT meuk erop doen, dat is pure brommerverneuking. :angel: Gewoon 2de handse zoeken. Hier op het forum heeft iemand met een groot aanbod aan kappen. Ook zou je dan een ander zadel kopen, die bij je toekomstige kappenset past. Zonde als je TNT kappen erop doet. En natuurlijk ook gewoon je kappenset + zadel bewaren om weer op te zetten al mocht die mooie brommertje de verkoop in gaan :happy:
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Gebruikersavatar
jens extreme sm
Pro tuner
Berichten: 584
Lid geworden op: do 30 dec 2010, 23:22
Vervoersmiddel: Yamaha wr450f sm

Re: Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door jens extreme sm »

ik vind het drd spatbord echt retelelijk....
een wit vlak vind ik wel een vreemde keuze als de rest zwat en rood is.. maargoed ieder zijn eigen smaak.

geen TNT meuk erop doen, dat is pure brommerverneuking.
"Where willingness is great, difficulties cannot be great."
BartvanElsacker
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 08 okt 2011, 19:26
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Xtreme

Re: Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door BartvanElsacker »

JvS schreef:Zoiets?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alleen die perspectieven goed zetten vind ik kut werk, dus laat t hierbij :geek:

Ik vind de 1e wel nais :happy:
Als ik zo naar die plaatjes kijk zou ik zelf alleen spatbord voor vervangen door dat DRD spatbord.

Ik kwam trouwens deze kappenset tegen: http://www.opvoeren.nl/shop/onderdeel.a ... Grijs_2113" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij is van TNT, maar het gaat meer om de kleurenstelling. Zou je is voor mij die erop kunnen photoshoppen? (A) (heb dat gehele programma niet :S)

Groetjes!
Gebruikersavatar
Rikkert
Pro tuner
Berichten: 3615
Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia
Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland

Re: Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door Rikkert »

Neeeuuh! DOe alsjeblieft nieet! :sick: :oops:
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Gebruikersavatar
Reinder
Tuner
Berichten: 430
Lid geworden op: vr 25 feb 2011, 12:15
Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Locatie: Apeldoorn

Re: Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door Reinder »

JE kan beter geen TNT kappenset kopen, die stickerset is echt lelijk en de kappen hebben ook niet echt mooie vormen. Je brommer daalt ook gelijk veel in waarde. Je kan beter een 2e hands kappenset kopen van derbi en deze (professioneel) laten spuiten, zodat je tenminste echte kwaliteit hebt. TNT is opzich niets mis mee, maar de kappenset moet je alleen maar nemen als vervanging voor korte termijn of als je wilt gaan stunten ofzo. ;)
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Gebruikersavatar
Job0172
Pro tuner
Berichten: 1280
Lid geworden op: ma 29 nov 2010, 22:07
Vervoersmiddel: Tomooosss
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Nieuwe kappenset senda xtreme + stickerset

Ongelezen bericht door Job0172 »

Dat shopje van Jesse is egt nice ik zou dat doen heb je helemaal niet zo gek veel voor nodig en is best orgineel
Dan kan je het nog afmaken door je klauwen rood te maken
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo :emo:
Plaats reactie