Er zijn hier heel veel opt forum die hun frame laten coaten en het pakt allemaal mooi uit. Spuiten geeft een heel mooi resultaat maar als je eght voor duurzaam wil gaan moet je coaten. Zorg wel dat ze je frame nummer afplakken/niet mee coaten. Scheeld je een berg gezeik
goeie vraag, in eerste instantie zou ik denken dat de boel gecoat is, maar als je nagaat hoe dun de laag is die erop zit zou je zeggen gespoten.. ik houd t op gespoten, wellicht wat dikker als normaal.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Met de brommerzaak afgesproken dat mijn frame wordt gecoat, toch zou ik nog graag even willen weten of het derbi drd standaart het frame gecoat of gespoten heeft.
Coaten is dikker sterker en beter maar ziet er op sommige onderdelen een beetje klodderig uit vind ik. Spuitwerk is altijd strakker maar als het goed is gedaan gaat het een leven lang mee.
jepege schreef:Coaten is dikker sterker en beter maar ziet er op sommige onderdelen een beetje klodderig uit vind ik. Spuitwerk is altijd strakker maar als het goed is gedaan gaat het een leven lang mee.
Mijn frame en achterbrug wordt alleen gecoat, en origineel ziet dat er erg straks uit vind ik.