In mijn orginele Derbi achterkap zit in het midden van de kap een scheur
Hoe dit kan weet ik ook niet hij heeft ook nog nie veel gelopen ofzow, maarja k zal het ineens.
Mijn vraag: Hoe kan ik zorgen dat hij niet verder scheurt?
K had op internet ook al gekeken voor een nieuwe kap maar die zijn er blijkbaar niet voor Derbi Xtreme 2010 Special Edition.
en scheur kan er altijd inkomen he, moet je er maar eens lomphard op neerploffen.
maar om op je vraag terug te komen, als je wilt dat hij niet verder scheurt moet je aan het einde van de scheur een gaatje boren, hierdoor scheurt hij niet verder. het is miss niet de mooiste oplossing, maar wel de beste, naar mijn wetens dan.
ik zou anders even andere suggesties afwachten.
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
plastic lassen werkt ook goed! alleen omdat het 'PP' plastic is kun je het beste aan de onderkant ook nog verstevigen met een ijzer staafje in 2K lijm dan boven plamuren en spuiten resultaat als nieuw! heb t zelf ook gedaan bij de rechter achterkap ziet er perfect uit!
Des te meer remkracht je hebt, des te later kan je remmen
DSDRD schreef:plastic lassen werkt ook goed! alleen omdat het 'PP' plastic is kun je het beste aan de onderkant ook nog verstevigen met een ijzer staafje in 2K lijm dan boven plamuren en spuiten resultaat als nieuw! heb t zelf ook gedaan bij de rechter achterkap ziet er perfect uit!
ke bedankt, maar ik hoef hem niet perse over te spuiten, het gaat mij er om dat hij niet verder gaat scheuren.
Toch vind ik het raar dat hij zo kan scheuren.
Zou ik dit kunnen verhalen bij de garantie????
DSDRD schreef:plastic lassen werkt ook goed! alleen omdat het 'PP' plastic is kun je het beste aan de onderkant ook nog verstevigen met een ijzer staafje in 2K lijm dan boven plamuren en spuiten resultaat als nieuw! heb t zelf ook gedaan bij de rechter achterkap ziet er perfect uit!
ke bedankt, maar ik hoef hem niet perse over te spuiten, het gaat mij er om dat hij niet verder gaat scheuren.
Toch vind ik het raar dat hij zo kan scheuren.
Zou ik dit kunnen verhalen bij de garantie????
als je hem last moet je spuiten... maar garantie zou ik maar niet te hard op hopen denk dat ze dan wel met een lul verhaal aankomen van gebruikssporen ofzo
als je niet omgaat met je spullen zoals het hoort ( ik verwijt je niks ) en er een x tegenaan stoot ofzo, en het scheurt ( staan derbi kappen om bekent ) ligt het aan jezelf. gaan ze geen garantie op geven naar mijn inzien
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
IK ben naar de dealer geweest, monteurs waren er niet dus moest dinsdag terug komen maar omdat de kap gescheurd is op een ophangings punt is dit misschien te verhalen bij de garantie.
ik had ook zown scheur in mn achterkap...
komt omdat er een steuntje achterzit en dat die kap gaat trillen... dan scheurt ie kapot...
om het verderscheuren te voorkomen moet je polyesterplamuur helen en de scheur aan de achterkant dicht maken...
heb ik ook gedaan en als je de scheur weer netjes in elkaar drukt dan zie je er niks meer van...
succes...
RM125--here's your captain speaking--Senda SM Extreme
K ben vandaag geweest, dealer vond dat ik een nieuw kap moest krijgen maar daar dacht Derbi anders over
Maarja, dealen maakt hem gratis voor me met polyester plamuur dus dat dan weer gunstig
ja ik heb het bij mij met haars gedaan werkt ook prima eerst schruuren en dan haarsen geen problemen heb allen de onderkant gedaan en boven ff met lak stift
idd, ik weet niet hoe het gekomen is. mss door het offroad rijden die klappen als je neer komt? zitten door die kut takken btw ook al aardige krassen op me kappen ff x zwarte poets halen
harvik schreef:idd, ik weet niet hoe het gekomen is. mss door het offroad rijden die klappen als je neer komt? zitten door die kut takken btw ook al aardige krassen op me kappen ff x zwarte poets halen
Je ken hem ook polijsten werkt ook goed