42 schreef: ↑wo 12 jun 2024, 23:23
Met een slangklem blijft t wel zitten hoor, radiateur heeft ook gladde buis als ik t me goed herinner, druk komt er sowieso niet echt op.
De gouden dop is volgens mij als afdichting voor als je zonder senor rijdt.
Ik gok dat je onder de 100 zal blijven qua sproeier, ligt ook aan de uitlaat.
Ori tapeind is denk ik te kort, vreemd dat ze die 120mm er niet bij leveren.
als allerlaatse
heb ik nog andere kosten dan dit als je rekening houd dat alles origineel is
sproeierset van 75 tot 98
studbolts van 120 mm
en de airsal 70cc cast iron
Om het volle vermogen uit de 70 te halen een 21mm carb maar met een 17,5 kan ook.
En eigenlijk een 70cc uitlaat maar dan ga je gelijk ook een heel stuk harder.
42 schreef: ↑do 13 jun 2024, 11:16
Om het volle vermogen uit de 70 te halen een 21mm carb maar met een 17,5 kan ook.
En eigenlijk een 70cc uitlaat maar dan ga je gelijk ook een heel stuk harder.
er zit al een 21 op dus daar heb ik geluk en krukas of koppelingslplaaten nzou gewoon moeten lukken?
In principe wel maar je brommer is uit 2006 dus al wel wat ouder, als hij nog nooit een revisie heeft gehad dan zou t kunnen dat je lagers wel sneller kapot kunnen gaan met een 70 cc.
42 schreef: ↑do 13 jun 2024, 20:30
In principe wel maar je brommer is uit 2006 dus al wel wat ouder, als hij nog nooit een revisie heeft gehad dan zou t kunnen dat je lagers wel sneller kapot kunnen gaan met een 70 cc.
ik heb de krukaslagers en keeringen vervangen maar ik denk dat ik na het inrijden dan eens hem opnieuw ga reviseren, de lagers bij de tandwielen piepen een beetje.
hartelijk bedankt ik zal laten weten voor de mensen die ook deze cilinder willen hoe het gegaan is!!!