Ik heb een tijdje terug een nieuwe Generic Trigger 50 sm gekocht (heet onlangs KSR-Moto), en deze loopt daarom dus nog standaard. Omdat het een nieuw model is, is dit een euro4 brommer en heeft dus geen piemel die je kan afzagen.
Ik wil hem graag iets harder laten lopen, maar vind het onzin om een heel nieuw uitlaatsysteem er onder te gooien. Dit is voor mij veel te duur, en vervalt ook nog eens de garantie.
Wat is de beste manier om een euro4 brommer op te voeren zonder dat ik teveel gezeik krijg met mijn verzekering? Wil hem rond de 60-65 laten lopen zodat ik geen WOK krijg. Graag iets makkelijks zodat ik het terug origineel kan laten lopen als ik hem moet laten afstellen of als er iets kapot is.
Opvoeren generic trigger 50
- Vidi
- Banden plakker
- Berichten: 3
- Lid geworden op: di 26 nov 2019, 14:44
- Vervoersmiddel: KSR-moto tr 50 sm Competition
Opvoeren generic trigger 50
Het gaat niet zoals het moet, dus het moet zoals het gaat.
- 42
- Pro tuner
- Berichten: 4176
- Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: Opvoeren generic trigger 50
Verzekering kan altijd moeilijk doen zodra je iets veranderd, zeker aan constructiesnelheid.
Bij 55 kun je wok krijgen, dus veel harder dan 60 op je teller zou ik niet willen gaan dan.
Ik vermoed dat je een begrensde cdi ( ecu ) hebt, je zou die kunnen vervangen voor onbegrensde, zoiets : https://allesvoorscooters.nl/cdi-zundbo ... -x-50.html
Maar ik ken jouw brommer verder niet dus kan het fout hebben.
Bij 55 kun je wok krijgen, dus veel harder dan 60 op je teller zou ik niet willen gaan dan.
Ik vermoed dat je een begrensde cdi ( ecu ) hebt, je zou die kunnen vervangen voor onbegrensde, zoiets : https://allesvoorscooters.nl/cdi-zundbo ... -x-50.html
Maar ik ken jouw brommer verder niet dus kan het fout hebben.