Hallo beste mensen.
Ik heb een vraag. Ik heb rustig aan nogal erg laagtoerig gereden om mijn verbruik te meten. Ik weet nu wat ik uit ene tank kan halen.
Sinds vandaag ben ik weer gaan "blazen'
En merk ik sinds ik thuis kom de oprit op, dat hij in zijn een een soort vertraging van.0.2 sec heeft.
Dus bij een kleine slag gas en meteen weer terug hikt hij enorm. Als een klap naar voren.
Heel erg snel gas gas los BAM een stoot. Echt een hele kleine vertraging. En hij pakt hem hard ipv dat je rustig (of snel) vooruit gaat.
Iemand weet wat dit is? Ik heb vandaag toevallig het kvs ontlucht en ververst, maar dat staat er volledig buiten denk ik
Kan het zomaar zijn dat INEENS je koppeling versleten is? Ik heb een week rustig aan gedaan en nu weer vlammen. Zou het in 1 week kapot kunnen zijn of zal het dan echt tussen mijn oren zitten? Ik vind het raar.
Alvast bedankt voor een reactie!!
Hik in zijn 1!!???
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2010
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: Hik in zijn 1!!???
Hoeveel kon je met 1 tank rijden?
Gezien je problemen lijkt er iets niet goed te zijn, advies zou dan zijn om hem goed na te laten kijken.
We kunnen wel veel dingen gaan noemen, maar dan moeten deze ook correct worden bekeken.
Gezien je problemen lijkt er iets niet goed te zijn, advies zou dan zijn om hem goed na te laten kijken.
We kunnen wel veel dingen gaan noemen, maar dan moeten deze ook correct worden bekeken.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2010
Ik rijd ong 200 km op een tank als ik rustig aan doe. En ik ben gewoon benieuwd of iemand hier hetzelfde probleem gehad heeft. Mijn derbi wegbrengen doe ik liever niet vandaar dat ik hier zit. Om het zelf te doen. Die scooterzaken smeren je tegenwoordig ook vanalles aan.
Als het een kleine klus is kijk ik er zelf wel na. Mocht er echt iets niet goed zijn dan kan ik altijd nog langs een winkel gaan.
Als het een kleine klus is kijk ik er zelf wel na. Mocht er echt iets niet goed zijn dan kan ik altijd nog langs een winkel gaan.
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Dan moet je niet naar een ''scooter''zaak gaan. Hoogstwaarschijnlijk is het 1 oorzaak voor meerdere problemen.Derbidrd10 schreef:Ik rijd ong 200 km op een tank als ik rustig aan doe. En ik ben gewoon benieuwd of iemand hier hetzelfde probleem gehad heeft. Mijn derbi wegbrengen doe ik liever niet vandaar dat ik hier zit. Om het zelf te doen. Die scooterzaken smeren je tegenwoordig ook vanalles aan.
Wellicht dat er dan iemand anders hier een verklaring voor heeft.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
- Danieborg22
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80 - Gallery: viewtopic.php?f=34&t=25172
Brommerzaken smeren je ook vanalles aan hoorDerbidrd10 schreef:Ik rijd ong 200 km op een tank als ik rustig aan doe. En ik ben gewoon benieuwd of iemand hier hetzelfde probleem gehad heeft. Mijn derbi wegbrengen doe ik liever niet vandaar dat ik hier zit. Om het zelf te doen. Die scooterzaken smeren je tegenwoordig ook vanalles aan.

Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
Drop a gear and dissapear.