dag
ik heb een derbi senda drd 2009 die volledig origineel staat nu wou ik deze avond vertrekken op het werk en startte hij niet meer.
hij krijgt zowel olie (2takt automatische menger) als benzine en ook de batterij is in nieuwstaat. Na dat ik hem na veel proberen toch gestart kreeg (al lopend) draaide hij heel onzuiver. Zodra je de gas toe draaide viel hij uit. Na een 20 tal minuten te hebben gereden op vol gas en hij dus warm liep draaide hij echter normaal. Enig idee waar het probleem zich schuilhoudt.
alvast bedankt
met vriendelijke groet
JVDM
Drbi senda DRD motor problemen
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Alfa 159, Porsche 944S, Ducati M750, Ducati M620, Derbi Senda, Piaggio NRG Power en een fiets
Re: Drbi senda DRD motor problemen
Ik zou eerst een nieuwe bougie monteren en mocht dit niet helpen daarna de carburateur schoon maken, met name de stationair sproeier.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi senda drd
Bougie had wat last van corrosie dus hups nieuwe er in en leiding van luchtfilter naar carbu zoog valse lucht omdat deze er niet deftig op was gemonteerd door vorige eigenaar ( spanringetje over zo gepiept) toch bedankt voor de reactie. Was zeker behulpzaam dankje
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Cilinder/zuiger versleten? of in slechte staat.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl