ik heb nu een 125cc pitbike schakel maar ik wil graag overstappen naar schakelbrommer.
wie kan mij wat aan of afraden

ik wil wel graag elektrische start
alvast bedankt
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING
Rieju is failliet,kevrie schreef:rieju
Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
dus gewoon tussen de gele draad solderen ?garfield schreef:Gewoon op de gele draad uit de ontsteking aansluiten en voor 10 cilinder / 2 pulse instellen (of 5 cilinder / 1 pulse, dat is hetzelfde)
Als je een Leonelli ontsteking hebt, dan op de blauwe draad aansluiten, dat geeft precies 1 puls per omwenteling.
Originele toerenteller werkt ook op de gele draad(en deelt het aantal pulsen door 5)
opnieuw afstellen, de kleur van bougie hoort koffiebruin te zijn als die goed warm is, dit is in jouw geval denk niet.Derbisenda2006 schreef:Hey allemaal, ik ben nieuw in de Derbi wereld. Ik rij nu een paar weken op een Derbi senda die van me broer is geweest. Nu merk ik dat die na een paar minuutjes rijden rond de 60-65 gaat, en als die echt een warm is gaat die maar 52-55. Hoe kan dit?
mijn drd uit 2011 heeft ook een stalen frame, voor zover ik weet alle derbi'sNarco schreef:Ik heb op een Derbi wiki gelezen dat alle Senda's na 2006 zijn uitgerust met een aluminium frame.
Is dit inderdaad zo ? Ik dacht dat er na 2006 ook nog met stalen frame's gemaakt werden.
Marco