Derbi Sdr kopen??

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Derbi_0546
Banden plakker

Derbi Sdr kopen??

Ongelezen bericht door Derbi_0546 »

Hallo,

Ik krijg een derbi sdr uit 2000 aangeboden het is een opknapper. Zijn er nog nieuwe onderdelen voor te vinden en is het een goede brommer??

Gr. Derbi_0546
Coen_O
Tuner
Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track 2016
Derbi Senda SM DRD Racing 2015
Derbi DRD Racing 2010 [verkocht]

Re: Derbi Sdr kopen??

Ongelezen bericht door Coen_O »

Dit type derbi gebruikt gewoon een OT Blok origineel dus onderdelen zat, qua kappen zul je niet snel de originele vinden maar er passen wel andere kappen op. Zal zelf niet snel een brommer uit 2000 kopen, ding is al 16 jaar oud.

Of het een goede brommer is kan ik zo niet zien, uitgaande van haar leeftijd zal ik er niet snel vanuit gaan dat die nog in super staat is :sad:
Derbi_0546
Banden plakker

Coen_O schreef:Dit type derbi gebruikt gewoon een OT Blok origineel dus onderdelen zat, qua kappen zul je niet snel de originele vinden maar er passen wel andere kappen op. Zal zelf niet snel een brommer uit 2000 kopen, ding is al 16 jaar oud.

Of het een goede brommer is kan ik zo niet zien, uitgaande van haar leeftijd zal ik er niet snel vanuit gaan dat die nog in super staat is :sad:
Hij vraagt er 325 euro voor (kan nog proberen af te dingen) en hij zegt dat het achterwiellager kapot is en de koppaking zweet. Als stickerset wou ik dan gwn een drd. Setje doen. Ik wou graag een opknapper om hem helemaal weer mooi te maken maar ik weet dus niet of dat kan met een sdr.

Gr.
Coen_O
Tuner

Je kunt een derbi altijd opknappen, maar zoals ik zeg moet je het maar net willen met een derbi uit 2000. Als de af is zal die zeker niet voor veel geld weggaan.

Achterwiel lager is zo te vervangen maar als de koppakking zweet moet de cillinderkop eraf, als je dit gaat doen kijk dan gelijk even hoe de cilinder eruit ziet. Kost je 2 euro extra voor een voetpakking.
Derbi_0546
Banden plakker

Coen_O schreef:Je kunt een derbi altijd opknappen, maar zoals ik zeg moet je het maar net willen met een derbi uit 2000. Als de af is zal die zeker niet voor veel geld weggaan.

Achterwiel lager is zo te vervangen maar als de koppakking zweet moet de cillinderkop eraf, als je dit gaat doen kijk dan gelijk even hoe de cilinder eruit ziet. Kost je 2 euro extra voor een voetpakking.
Ik snap je ik ga het niet doen zonde van mijn geld ik wil een derbi opknappen omdat je hem dan helemaal naar je eigen smaak kan maken en dan lekker rijden op iets wat bijna niemand anders heeft snap je

Bedankt voor je hulp Coen_O
Coen_O
Tuner

Ik snap je precies heb het zelf ook gedaan met mijn pro :lol:

Als je zoiets wilt opknappen zoek echt een goede deal op, houd marktplaats en derbi forum facebook goed in de gaten.
Zoek gewoon een redelijk nette drd voor weinig geld, die blijven altijd wel geld opleveren
Derbi_0546
Banden plakker

Coen_O schreef:Ik snap je precies heb het zelf ook gedaan met mijn pro :lol:

Als je zoiets wilt opknappen zoek echt een goede deal op, houd marktplaats en derbi forum facebook goed in de gaten.
Zoek gewoon een redelijk nette drd voor weinig geld, die blijven altijd wel geld opleveren
Ja zal ik doen bedankt Coen_0 :box: maar waar op facebook moet ik het zoeken??

Gr.
Gooncy
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro (sold)
Derbi DRD Edition 2004 (sold)
Gilera Citta 2001 (sold)
Derbi DRD Limited 85th 2005

Ongelezen bericht door Gooncy »

Derbi forum koop/verkoop. Facebook derbi-forum is wel echt hard verkracht
DRD EDITION
Coen_O
Tuner

Natuurlijk moet je hier blijven :happy:

Maar voor onderdelen kijk op facebook en dan het derbi forum koop verkoop, hier worden veel onderdelen aangeboden.
Plaats reactie