Rem ontluchten na revisie

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
airsal0113
Derbi fan
Vervoersmiddel: Seat ibiza 1.2 TSI 2014
Derbi DRD Racing 2009,
Yamaha Aerox 2007

Rem ontluchten na revisie

Ongelezen bericht door airsal0113 »

Hey, vandaag ff nieuwe blokken gekocht bleken me zuigers niet terug te gaan, remklauw uit elkaar zuigers schoon gemaakt en opnieuw erin, blokken erop en probeerde te ontluchten moet eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit gedaan heb maar doe het imo gewoon goed zelfde als howtos en video's.

Probleem is als ik pomp is me achterrem btw, dat er niks gebeurd. Heb geprobeerd vacuüm te zuigen met slang en spuit maar ging ook niet vervolgens geprobeerd juist van onderuit de vloeistof in de nippel te spuiten maar laat niet door. Enigste wat gebeurd als ik rem en nippel openzet is dat bij de koperen ringetjes wat vloeistof (heel weinig) naar buiten komt en beetje sist. Remvloeistof niveau daalt ook niet in het reservoir. Iemand enig idee? Ben er 2 uur mee bezig geweest zonder resultaat en wil graag weer normaal kunnen remmen ;) :roll:
Don't dream your live, but live your live!
rico0174
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi drd racing #85 // zip sp h20 // zip 2000 4 takt 25 km

Re: Rem ontluchten na revisie

Ongelezen bericht door rico0174 »

als het je achterrem is kan het zo zijn dat je het pedaal zelf moet stellen. bij mij was ik 20 min bezig met ontluchten dus kan wel even duren als die los is geweest
Knissaw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold]

Re: Rem ontluchten na revisie

Ongelezen bericht door Knissaw »

Kijk eens naar vol gas met joey, die legt ook goed uit. Hij is er bijna 4 uur mee bezig geweest :emo:

https://youtu.be/SobuT4pJuRs

K weet, tis een late reactie :emo:
Afbeelding
#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK
Plaats reactie