Dat word ff zoeken naar waar die stekkers zitten...
Vind zo'n schakelaartje eigenlijk wel een goed idee, had je die op accu? En hoe had je zon ding weggewerkt?
Die van mij zat inderdaad op de accu. De schakelaar had ik met een beugeltje aan een montagepunt van je radkappen gedaan. De accu laad trouwens minder snel op dan dat de ventilator neemt, dus hij zal na een tijdje iets minder hard draaien. Deed m ook vaak alleen maar aan als ik al een eind had gereden of als ik ermee ging crossen
Ventilator gaat pas bij extreem hoge temperaturen aan, ergens over de 100 graden.
Die ventilatortjes zijn meer bedoelt voor Spanje etc waar het 35c+ kan worden.
Oliepomp afsluiten....
Dit is wat ik dacht dat ik moest doen, maar klopt dit? Reservoir weghalen, De slang van het reservoir naar blok dubbelvouw, en vastzet met een tiewrap, dan de slang van blok naar carb. doorknipen, dan bij het blok gedeelte ook dubbelvouwen en dichtzetten met een tiewrap, en dan het slangetje bij de carubateur dichtzetten (op ongv. 3 cm van het knopje) en daar een bout in pleuren.
Ik heb een 80 cc met een replica Keihin 28mm( MRD 28mm Metrakit ). deze carb is vrij moeilijk af te stellen. zou ik overstappen naar een echte keihin 28 mm of kan ik niet zo veel power uit een 21 mm dellorto halen ?
alleen die goedkope merkloze replicas zijn kut af te stellen omdat de afwerking gewoon bagger is , ga er vanuit dat metrakit toch wel wat aandacht hieraan besteed , ik ga er zelf vanuit dat er niet veel verschil is wat voor carb je erop gooit. maar je kunt altijd proberen een 21 erop te gooien
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
de MRD was inderdaat prijzig en leek mij een goede carb. maar krijg hem maar niet afgesteld. Vandaar dat ik dacht als ik nou investeer in een echte keihin kan het niet meer aan de carb liggen maar kan een duren gok zijn.
Ook heb ik het probleem dat mijn brommer veel zwarte troep uitspuugt. zowel bij de flens als bij de demper. kan het zijn dat de oli slecht is en vandaar zo kut rijd ?