stationair valt bijna direct uit.

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Br(ommer)imme
Derbi fan
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 14:00
Vervoersmiddel: Derbi senda x-race 2008 getuned(verkocht), Derbi senda sdr 80cc malossi hpi yasuni r3 en 26mm stage 6 carb, yamaha jog r 2008 getuned en piaggio si gemaakt nog voor ik vloeibaar was.
Locatie: stolwijk, beijerscheweg

stationair valt bijna direct uit.

Ongelezen bericht door Br(ommer)imme »

Beste forumleden,
Mijn derbi wil al een tijdje niet meer stationair lopen, valt wel bijna direct uit :sad: .
Verder rijd ie perfect(staionair loopt wel met gas open). De stationair en lucht schroef doen ook vrijwel niets :palm: (ik kan afstellen wat ik wil maar merk haast geen verschil). Heb de slangetjes, membraan en tussenrubber van de carbu vervangen, maar helaas zonder enig resultaat. Ook tijdje gelden met sproeiers lopen proberen maar ook zonder succes. Ik kom dan zelf uit op valse lucht maar welke plekken zullen dan over blijven? Cilinder is ook nog prima heb hem week geleden nog afgehad.
Iedere tip of idee is meer dan welkom :thumbup:
Beginnende sleuterlaar
hallobora
Schakelrijder
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 12:51
Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing Mhr 80
Locatie: partij

Re: stationair valt bijna direct uit.

Ongelezen bericht door hallobora »

ook geen valse lucht aan de cilinder voet?
Br(ommer)imme
Derbi fan
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 14:00
Vervoersmiddel: Derbi senda x-race 2008 getuned(verkocht), Derbi senda sdr 80cc malossi hpi yasuni r3 en 26mm stage 6 carb, yamaha jog r 2008 getuned en piaggio si gemaakt nog voor ik vloeibaar was.
Locatie: stolwijk, beijerscheweg

Re: stationair valt bijna direct uit.

Ongelezen bericht door Br(ommer)imme »

Ik zal het even checken, maar ik heb die pakkingen al vervangen
En de oude weggekrabt met plastic. Kan het ook een gare ontsteking zijn
Of loopt die dan helemaal niet meer goed?
Beginnende sleuterlaar
Br(ommer)imme
Derbi fan
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 14:00
Vervoersmiddel: Derbi senda x-race 2008 getuned(verkocht), Derbi senda sdr 80cc malossi hpi yasuni r3 en 26mm stage 6 carb, yamaha jog r 2008 getuned en piaggio si gemaakt nog voor ik vloeibaar was.
Locatie: stolwijk, beijerscheweg

Re: stationair valt bijna direct uit.

Ongelezen bericht door Br(ommer)imme »

Geloof het of niet maar het lag aan de zekering van de accu, :clap: :blink:die was gaar en
Die heb ik toen vervangen. Waarschijnlijk kon de ontsteking of bobine niet goed zijn werk doen stationair door
Die gare zekering. :emo:
Beginnende sleuterlaar
Plaats reactie