andere uitlaat en nieuwe cilinder

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
robooh
Schakelrijder

andere uitlaat en nieuwe cilinder

Ongelezen bericht door robooh »

momenteel staat mijn nieuwe derbi :wub: bij een bromboer omdat de vorige eigenaar ene vastloper heeft gehad met een snelle 50(crono of iets dergelijks,stond op de zijkant van de cilinder) nu word hier een nieuwe cilinder op gezet, ik weet alleen niet welke
-bromboer gebruikte pepeweb.nl
- zoekterm was derbi senda cilinder
-cilinder kosste daar 100 euro
welke cilinder kan dit dan zijn(is zonder cilinderkop) en past een lossebinne kop met ijzeren pakking op elke cilinder?

nu kan ik van een vriend een chrome metrakit uitlaat kopen voor 60 euro,bovenlangs, met een ninja demper, zijn dit een beetje goeie uitlaatjes voor op mijn vervangings cilinder,ik hou niet van toerenknallen, gewoon rustig 6duizend toeren door de stad enzo.

oude cilinder had enorme krassen, stukje uit de ?cilindervoet? en de zuigerveren zaten strak om de zuiger,dus 0 compressie
Oreo
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Tomos A35 (snor)
Tomos 4TL (2 keer)
Derbi Senda DRD X-treme
Honda MTX-SH
Volkswagen Golf 1.8 Milestone

Re: andere uitlaat en nieuwe cilinder

Ongelezen bericht door Oreo »

Ff de bromboer bellen en vragen welke t is, want nu kan ook niemand echt goed/betrouwbaar advies geven over of die uitlaat erbij past.
Maar ervan uitgaande dat het een vrij normale 50cc is durf ik t volgende wel te zeggen.
Metrakit heeft meerdere 50cc uitlaten, ik heb ze ff uit t gegevens forum gehaald incl powerbanden:
Metrakit RK 7000 tot 12000
Metrakit SP 8000 tot 13000
Metrakit Thrower 7000 tot 11000
Lijkt mij dus dat de RK of Thrower wss het beste passen bij jouw wensen. Zou ff vragen dus wat voor uitlaat die chrome metrakit precies is. Met een SP zal je overigens ook nog wel best kunnen rijden, zolang het maar geen pro race is, want die is voor 70cc
No free rides, gas or ass!
robooh
Schakelrijder

het is een bovenlangse uitlaat dus als het goed is moet het dan ene thrower zijn? of maakt metrakit nog meer bovenlangs uitlaten?

weet je toevallig of ik nou een xtreme of xrace heb, hij heeft een analoge toeren en km teller, een voorkap waarvan het kapje iets over de lamp valt,xrace kappen paioli voorvork
robooh
Schakelrijder

Afbeelding
Plaats reactie