vermogen weg

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
D25
Pro tuner
Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR

vermogen weg

Ongelezen bericht door D25 »

beste df'ers

een keer weer is een vraag van mijn kant, ik heb de laatste tijd stage en daar moet ik over een stuk van 3 km een lang stuk rechtuit met daarvoor een kruispunt maar nu heb ik op de heen weg geen enkel probleem maar als ik terug rijd en ik rem af voor het kruis punt en ik wil daarna optrekken heb ik niks geen vermogen meer het gevoel alsof hij opeens niks geen brandstof meer krijgt dan kan ik nog wel even (+-30sec) met een laag toerental door rijden en dan zo opeens kan ik gewoon vol gas door en heeft hij al het vermogen weer. ik dacht de eerste keer aan een lichte warmloper. maar ik kan zo ook niet echt achterhalen wat dit is ik heb het ook nog nooit eerder meegemaakt ook al tourde ik naar school ook wel 2 kilometer rechtuit.

alvast bedankt d25
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen? :haai:
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
loaded
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Honda Dax, Honda cb50j, Honda xr250r

Re: vermogen weg

Ongelezen bericht door loaded »

Helemaal standaard? ontgrenst? of helemaal andere setup?

Ik heb ook stage en moet daarvoor 3x over een recht stuk van 5-6km afknallen op volgas, standaard ontgrensd gaat zo'n 90..

Heb je een rubber tussen carb en membraam zitten? of spruitstuk van metaal oid, mocht ie van metaal zijn dan heb je kans dat dit warm word en de benzine al verdampt voor het in de cil komt, maar dat lijkt me sterk aangezien je na 30 seconden alweer op het gas kan...

Arme mengverhouding?
Koelvloeistof checken?
Koeler eens goed schoon maken in geval van warmloper?

Als je zeker weet dat het een warmloper is naar een beunhaas die je de koeler op 150% kan zetten ofzo..

Grtz
D25
Pro tuner
Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR

Re: vermogen weg

Ongelezen bericht door D25 »

tis de honda dus koelvloeistof zou het niet aan kunnen liggen arme mengverhouding lijkt met ook sterk aangezien de bougie hellemaal koffie bruin is. vandaag heb ik het trouwens niet gehad dus ik hoop dat het over is
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen? :haai:
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Plaats reactie