Maar nog een klein vraagje, ben die uitlaat (Gianelli Conti) dus aan het opknappen, alleen ik krijg lang niet alle roest weg, heb al 5 uur zitten schuren

Laten stralenebervanroij schreef:Misschien helpt een kleiner voortandwiel? Ik heb nu met een andere uitlaat dat hij in de 6 ook niet meer op toeren komt, dus een kleiner voortandwiel helpt vgm wel.
Maar nog een klein vraagje, ben die uitlaat (Gianelli Conti) dus aan het opknappen, alleen ik krijg lang niet alle roest weg, heb al 5 uur zitten schurenDus weet iemand een handige manier om roest weg te krijgen? Die uitlaat was echt helemaal verroest, en door steenslag zitten er putjes in het begin van de bocht, daar krijg ik de roest niet uit.
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja
Met een 11-53 ga je serieus overtoeren draaien met die setup, met een 12-53 mogelijk ook al, zou absoluut niet daaraan mogen liggen.ebervanroij schreef:Misschien helpt een kleiner voortandwiel? Ik heb nu met een andere uitlaat dat hij in de 6 ook niet meer op toeren komt, dus een kleiner voortandwiel helpt vgm wel.
Maar nog een klein vraagje, ben die uitlaat (Gianelli Conti) dus aan het opknappen, alleen ik krijg lang niet alle roest weg, heb al 5 uur zitten schurenDus weet iemand een handige manier om roest weg te krijgen? Die uitlaat was echt helemaal verroest, en door steenslag zitten er putjes in het begin van de bocht, daar krijg ik de roest niet uit.
Waar zou het dan aan liggen? Afstelling? En ik ga wel 12-53 proberen, als dat geen overtoeren maakt hou ik dat. En anders doe ik weer 13-53Mclaren schreef:Met een 11-53 ga je serieus overtoeren draaien met die setup, met een 12-53 mogelijk ook al, zou absoluut niet daaraan mogen liggen.ebervanroij schreef:Misschien helpt een kleiner voortandwiel? Ik heb nu met een andere uitlaat dat hij in de 6 ook niet meer op toeren komt, dus een kleiner voortandwiel helpt vgm wel.
Maar nog een klein vraagje, ben die uitlaat (Gianelli Conti) dus aan het opknappen, alleen ik krijg lang niet alle roest weg, heb al 5 uur zitten schurenDus weet iemand een handige manier om roest weg te krijgen? Die uitlaat was echt helemaal verroest, en door steenslag zitten er putjes in het begin van de bocht, daar krijg ik de roest niet uit.
Kun je beter een 21mm of 24mm nemen.venomsize schreef:Ik rij nu met scr corse onderlangs en airsal 70 en loopt heel goedEn ik wil nu ook een andere carb een 28 zou wel wat te groot zijn zeker ?
mhr uitlaat win je meer mee dan met een binnenrotor onsteking.venomsize schreef:Hi ik ben nu aan de volgende stap van upgrade gekome ik heb nu al 70cc met scr 50/70 hm onderlangs , maar ben nu aant het twijfele tussen mvt onsteking of een mhr uitlaat geen replica ?
wat kan ik dan het beste doen voor meer kracht te hebben ?
mvg
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja
vaak kan het bij een mechanisatie bedrijf (trekkers enzo) of staal/rvs bedrijven, sommige autogarage's hebben het, foodindustrie bedrijven die met rvs werken ( bedrijven die inpakmachines, eiersnijders, etc maken.) misschien autoschade herstelbedrijfebervanroij schreef:Ik heb geen idee waar ik dat kan laten doen en wat dat kost. Bij wat voor bedrijven doen ze dat? ;p
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja
http://www.josdijkman.nl/stage-6-carb-b ... tstuk.html is deze een goede , dan heb ik ook ineens het juiste spruitstuk. En moet ik men membraam ook veranderen ?derbi-ftw schreef:Kun je beter een 21mm of 24mm nemen.venomsize schreef:Ik rij nu met scr corse onderlangs en airsal 70 en loopt heel goedEn ik wil nu ook een andere carb een 28 zou wel wat te groot zijn zeker ?
Oke danku , ga nu eerst grotere carb steken en dan kijken hoe de kracht dan zit , en als ik nog niet blij ben word het de mhr ook nog , maar dan ga ik nog een andere krukas moeten steken want rij nog op orginele krukasJolt schreef:mhr uitlaat win je meer mee dan met een binnenrotor onsteking.venomsize schreef:Hi ik ben nu aan de volgende stap van upgrade gekome ik heb nu al 70cc met scr 50/70 hm onderlangs , maar ben nu aant het twijfele tussen mvt onsteking of een mhr uitlaat geen replica ?
wat kan ik dan het beste doen voor meer kracht te hebben ?
mvg
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja