Welke koelslangen?

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Boyd
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi xtreme 2005 80cc
Derbi Senda Xrace 2008 70cc

Welke koelslangen?

Ongelezen bericht door Boyd »

Hallo,

Ik moet een nieuwe koelslang hebben die van mijn radiateur naar de waterpomp loopt maar ik weet niet welke ik daarvoor moet bestellen. Want die er nu opzit heeft een T splitsing die naar het reservoir toe loopt volgens mij. Ik las ergens hier dat dat niet perse nodig is maar voor de zekerheid wil ik toch maar even vragen welke koelslangen ik nou moet bestellen. Ik hoop dat iemand mij een link of iets kan sturen welke ik moet halen. Het gaat om een nieuw type blok.
Rikvo
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda sm x race

Re: Welke koelslangen?

Ongelezen bericht door Rikvo »

http://www.easyparts.nl/showdrawing/118 ... m_(2).html
nummer 16A is het waarschijnlijk
gewoon op easyparts als je op google verder zoek kom je er misschien nog wel meer tegen
Boyd
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi xtreme 2005 80cc
Derbi Senda Xrace 2008 70cc

Ongelezen bericht door Boyd »

En is er ook iemand die mij kan vertellen waar die splitsing voor is? Want vrienden van mij zeggen dat deze ook zal passen: http://www.josdijkman.nl/webshop/bromfi ... -rood.html
Rikvo
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda sm x race

Ongelezen bericht door Rikvo »

die past waarschijnlijk ook ja moet je alleen de nippel op je kvs tank waar normaal die slang van de splitsing aan zit eventjes dicht maken,anders verlies je koelvloeistof en komt er geen druk op het systeem te staan.
waar hij voor dient weet ik niet misschien is het voor een snellere ontluchting als je k.v.s. bijvul, evt. voor de druk o.i.d. i.d.k. je kan iig goed zonder zo'n T splitsing rijden
Plaats reactie