Hallo,
Ik moet een nieuwe koelslang hebben die van mijn radiateur naar de waterpomp loopt maar ik weet niet welke ik daarvoor moet bestellen. Want die er nu opzit heeft een T splitsing die naar het reservoir toe loopt volgens mij. Ik las ergens hier dat dat niet perse nodig is maar voor de zekerheid wil ik toch maar even vragen welke koelslangen ik nou moet bestellen. Ik hoop dat iemand mij een link of iets kan sturen welke ik moet halen. Het gaat om een nieuw type blok.
Welke koelslangen?
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x race
Re: Welke koelslangen?
http://www.easyparts.nl/showdrawing/118 ... m_(2).html
nummer 16A is het waarschijnlijk
gewoon op easyparts als je op google verder zoek kom je er misschien nog wel meer tegen
nummer 16A is het waarschijnlijk
gewoon op easyparts als je op google verder zoek kom je er misschien nog wel meer tegen
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi xtreme 2005 80cc
Derbi Senda Xrace 2008 70cc - Locatie: Deil
En is er ook iemand die mij kan vertellen waar die splitsing voor is? Want vrienden van mij zeggen dat deze ook zal passen: http://www.josdijkman.nl/webshop/bromfi ... -rood.html
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda sm x race
die past waarschijnlijk ook ja moet je alleen de nippel op je kvs tank waar normaal die slang van de splitsing aan zit eventjes dicht maken,anders verlies je koelvloeistof en komt er geen druk op het systeem te staan.
waar hij voor dient weet ik niet misschien is het voor een snellere ontluchting als je k.v.s. bijvul, evt. voor de druk o.i.d. i.d.k. je kan iig goed zonder zo'n T splitsing rijden
waar hij voor dient weet ik niet misschien is het voor een snellere ontluchting als je k.v.s. bijvul, evt. voor de druk o.i.d. i.d.k. je kan iig goed zonder zo'n T splitsing rijden