Hallo , ik heb een derbi van 2008 en rijd zo'n 70km/u .
heb onlangs een tandwiel 13 gestoken ipv 12 voor een klein beetje rapper te rijden maar nu is het probleem dat als ik in hoge toeren ga en ik schakel van valt hij terug in lage toeren. Vroeger met tandwiel 11 bleef ik in hoge toeren.
iemand een idee wat ik kan doen voor mijn snelheid te behouden maar dat ik toch op hoge toeren kan schakelen ?
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel
Alvast bedankt
Munty_Kush schreef:Hallo , ik heb een derbi van 2008 en rijd zo'n 70km/u .
heb onlangs een tandwiel 13 gestoken ipv 12 voor een klein beetje rapper te rijden maar nu is het probleem dat als ik in hoge toeren ga en ik schakel van valt hij terug in lage toeren. Vroeger met tandwiel 11 bleef ik in hoge toeren.
iemand een idee wat ik kan doen voor mijn snelheid te behouden maar dat ik toch op hoge toeren kan schakelen ?
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel
Alvast bedankt
(als ik jou verhaal goed lees) heeft hij totaal geen trekkracht meer? dus zodra jij overschakeld valt hij flink terug in toeren omdat hij het niet trekt (verbeter me als ik fout heb gelezen) je kan een andere uitlaat (lager/hoger toerig) kopen of natuurlijk je oude tandwiel weer terug erop doen.
Is er een verschil tussen een origineel DRD evo stuur, die kost 200 euro. En een normaal stuur (tnt geloof ik) van 30 euro? De kleur is anders dat weet ik, maar de dikte enzo is toch hetzelfde?
Ik ben deze winter op men bek gegaan door het ijs,ik dacht eerst dat mijn tnt stuur krom ging zijn.Na controle is dit nog perfect recht...even ter indicatie,mijn pols was wel gebroken
Maar een evo heeft toch standaard een fatbar?tnt is er enkel in 22mm denk ik.
Munty_Kush schreef:Hallo , ik heb een derbi van 2008 en rijd zo'n 70km/u .
heb onlangs een tandwiel 13 gestoken ipv 12 voor een klein beetje rapper te rijden maar nu is het probleem dat als ik in hoge toeren ga en ik schakel van valt hij terug in lage toeren. Vroeger met tandwiel 11 bleef ik in hoge toeren.
iemand een idee wat ik kan doen voor mijn snelheid te behouden maar dat ik toch op hoge toeren kan schakelen ?
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel
Alvast bedankt
je begrijpt me goed ! , maar is er echt geen andere oplossing dan een andere uitlaat steken of terug kleiner tandwiel ?
(als ik jou verhaal goed lees) heeft hij totaal geen trekkracht meer? dus zodra jij overschakeld valt hij flink terug in toeren omdat hij het niet trekt (verbeter me als ik fout heb gelezen) je kan een andere uitlaat (lager/hoger toerig) kopen of natuurlijk je oude tandwiel weer terug erop doen.
Wat zou een drd pro blok opleveren? Als hij 22.xxx heeft gelopen, nog prima rijdt, 3000km oude airsel 50 cilindertje en zuiger natuurlijk. Nieuwe koppelingsplaten nog geen 100 km oud, en nieuwe bakolie (putoline gp10). En nieuwe bougie. Enige minpunt is dat stukje van carter was afgebroken maar dit is weer dicht gemaakt met JB weld waardoor het nooit meer losgaat. Heb namelijk een blokje van een vriend wat 4000 heeft gelopen met splinternieuwe airsel cilinser, dus dat kan veel fijne en zorgeloze km opleveren.
Ik wilde net even mijn olie vervangen, echter is de ''oil max'' bout dolgedraaid (vraag me niet hoe, was zo zacht als boter of iets dergelijks).
Iemand een idee hoe je die los kunt krijgen?
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Tino schreef:Ik wilde net even mijn olie vervangen, echter is de ''oil max'' bout dolgedraaid (vraag me niet hoe, was zo zacht als boter of iets dergelijks).
Iemand een idee hoe je die los kunt krijgen?
action bouten verwijder set kost 3 euro ofzo ik had zelfde dat werkte perfect
hallo , ik heb hier nog een pul blok olie voor mijn derbi , maar er staat een datum op ( 14-01-14 )
Ik wist niet dat olie kon slecht worden ? iemand enig idee of deze olie nog bruikbaar is of niet ? ( is nog nooit geopend )
Alvast bedankt
Munty_Kush schreef:hallo , ik heb hier nog een pul blok olie voor mijn derbi , maar er staat een datum op ( 14-01-14 )
Ik wist niet dat olie kon slecht worden ? iemand enig idee of deze olie nog bruikbaar is of niet ? ( is nog nooit geopend )
Alvast bedankt
Dit is de verpakkingsdatum
kan je dus gewoon gebruiken
Munty_Kush schreef:hallo , ik heb hier nog een pul blok olie voor mijn derbi , maar er staat een datum op ( 14-01-14 )
Ik wist niet dat olie kon slecht worden ? iemand enig idee of deze olie nog bruikbaar is of niet ? ( is nog nooit geopend )
Alvast bedankt
Dit is de verpakkingsdatum
kan je dus gewoon gebruiken
De slang van m'n luchtfilter zit tegen de tailpipe van m'n Leovince X-Fight aan, daardoor verbrand de luchtfilterslang.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan gaan oplossen?
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft