Nieuwe cilinder+afstelling

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Joost2
Beginnende Derbi fan
Berichten: 49
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 19:05
Vervoersmiddel: Derbi senda sm

Nieuwe cilinder+afstelling

Ongelezen bericht door Joost2 »

Hallo allemaal, Ondanks dat er al honderden berichten over afstelling/bougie kleur enz. staan heb ik toch een vraag. K´ben hierin nog zeer onervaren dus het volgende. Er is dus een nieuwe cilinder gemonteerd door een bedrijf een aluminium barikit 50cc. Ipv de standaard cilinder die na 12000 km een beetje aan zn eindje was. Over de nieuwe cilinder vind je dat dze hoogtoeriger is dan een standaard cilinder. Nu is het grootste gedeelte allemaal origineel van de brommer in de oude situatie zat in mn cab een sproeier 88 nu kreeg ik het advies met deze cilinder over te stappen op een sproeier 92. Hieronder een foto met de bougiekleur na 6 kilometer rustig inrijden. Wat denke jullie, ziet dit er goed uit? Kben als de dood dat ik een vastloper krijg dus graag jullie advies ook al weet ik dat het miss moelijk te zeggen is.bedankt Afbeelding Afbeelding
Joost27
Pro tuner
Berichten: 534
Lid geworden op: vr 17 jan 2014, 21:18
Vervoersmiddel: DERBI

Re: Nieuwe cilinder+afstelling

Ongelezen bericht door Joost27 »

Hangt niet alleen van je bougie af, de kleur ziet er voor hoever ik kan zien goed uit. Maar als die goed loopt, niet inhouden is het goed. Je kun een sproeier groter proberen. Als die verzuipt weet je dat 92 goed is. :dry:
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Nieuwe cilinder+afstelling

Ongelezen bericht door Blokje »

Lastig te zien, maar hij lijkt iig niet wit. Je moet eigenlijk een foto uploaden van de electrode. Maar wat joost27 ook zegt: gewoon groot beginnen en dan afbouwen tot hij niet meer stottert. Succes
Joost27
Pro tuner
Berichten: 534
Lid geworden op: vr 17 jan 2014, 21:18
Vervoersmiddel: DERBI

Re: Nieuwe cilinder+afstelling

Ongelezen bericht door Joost27 »

Beter te groot dan te klein :box:
Plaats reactie