Startmotor op OT blok

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
debeste95
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006

Re: Startmotor op OT blok

Ongelezen bericht door debeste95 »

Zijn leuke dingen. Zeer simpel om snel iets in elkaar te bouwen maar toch eindeloos veel mogelijkheden. Heerling platform om elektronica en informatica te combineren in een project en snel dingen als Bluetooth, ethernet of een scherm toe te voegen! Ik ben zelf van plan Technische Informatica of Automotive Technology te gaan studeren, allebei informatica dus maar de ene meer gericht op toepassing in auto's en motoren. M'n broer zit onderhand in zijn derde jaar Informatica en mijn vader werkt al zijn leven lang in de installatie en elektronica.
garfield
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
Contacteer:

Ongelezen bericht door garfield »

ramonl schreef:de foto in het topic dat ik heb gelinkt is van een nt blok, maar op ot kan het ook :thumbup: ik zie trouwens dat je uit nieuwegein komt! rij je nog steeds derbi?
Ja hoor.
Is lekker makkelijk in de zomer(geen files en niet hoeven zoeken naar een parkeerplek)

Er rijden er niet veel rond in de omgeving,alleen veel van die plastic pleepotten :emo:
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
ramonl
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM Racing 2009
CPI Supermotard

Ongelezen bericht door ramonl »

haha, misschien zie je me wel eens rijden dan, zit op het automotive. staan wel zat derbi's :woot:
ramonl schreef:
WiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind. :haai:
dan zullen we maar niet naar jou luisteren :haai:
Plaats reactie