Ik heb een probleem met mijn brommer. Ik ga eerst even heel het verhaal vertellen.
Om te beginnen, 1 Week geleden kwam ik er achter dat mijn brommer lekte. Hij lekte tussen de koelvloeistof pomp en de versnellings bak. Dus hebben wij de carter er af gehaald, De 2 keerringen vervangen. Vervolgens met het terug plaatsen van de carter ging hij er niet helemaal op. even kijken en wij zagen dus dat de kick start er niet goed meer in zat. Vervolgens helemaal goed terug geplaatst. Toen de carter er op koppelings hevel van het blok er weer in. Nieuwe olie in het blok 10W 40 En toen maar even proberen of alles het doet. Ik wou gelukkig eerst even kijken of hij goed in de versnelling ging en of hij goed koppelde.(zonder dat hij liep) Maar nee hoor, hoe vaak ik de koppeling ook gebruik hij doet het nog niet. Dus als ik hem in zijn 1 zet (als hij niet loopt) Met koppeling in wat toch geen zin heeft. En hem een beetje vooruit duw dan blokkeert alles. Wat wel is als ik hem in zijn versnelling zet (1) en ik duw rustig op de kick start dan gaat de brommer vooruit.
Heb hem overigens nog niet laten lopen en hem dan in een versnelling gezet want dat risico wil ik niet lopen.
Dus ff alles op een rijtje wat ik vervang heb:
Keerringen, Koelvloestofpomp-versnellings bak
Pakkingen, carter-Koelvloestofpomp
olie, 10 W 40.
wie o wie kan mij helpen?