t kan wel moet je een voorbeeldpakking gewoon overtrekkenDerbiFanaatje schreef:Een carter pakking maken uit een vel pakkingpapier en een mesje... lijkt mij echt enorm pokke werk.
maarja dan heeftie al een pakking

t kan wel moet je een voorbeeldpakking gewoon overtrekkenDerbiFanaatje schreef:Een carter pakking maken uit een vel pakkingpapier en een mesje... lijkt mij echt enorm pokke werk.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Je weet dat je verschillende diktes pakkingpapier kan krijgen bij de diverse automaterialen winkels?basserd schreef:ja, maar het kan niet eens, er zit een tolerantie op hoever die carters van elkaar zitten, ivm krimpen en uitzetten van de krukas, als die ruimte te groot word, dus met een knippakking ertussen kunnen de lagerschalen van je lager of krukas kapot gaan
Am6 zit geen midden carterpakking tussen dus kun je hem niet opmeten dus alles wat je er tussen doet is te veel, daarom gebruiken ze bij am6 vloeibare pakkinggarfield schreef:Je weet dat je verschillende diktes pakkingpapier kan krijgen bij de diverse automaterialen winkels?basserd schreef:ja, maar het kan niet eens, er zit een tolerantie op hoever die carters van elkaar zitten, ivm krimpen en uitzetten van de krukas, als die ruimte te groot word, dus met een knippakking ertussen kunnen de lagerschalen van je lager of krukas kapot gaan
Even de oude opmeten en de dubbele dikte papier halen
Voor Derbi e.d koop je een komplete set voor minder dan een tientje.
Dat loont de moeite van het zelf maken niet..