Graag spoedig antwoord
badboy1252 schreef:velglintje op de banden doen?
jony schreef:Banden zou ik niet doen, doe maar op de velgen.
Ik zeg dan nee. (maar zullen wel andere meningen zijn)Thomasbroeze schreef:Nee maar ik kan mn uitlaat ruilen tegen een mhr Supermoto 80, dus ik zou graag antwoord hebben op mijn vraag
Ja dat loopt zeker erg mooi (wheelie-optieThomasbroeze schreef:Want een prorace 70 wil ook wel lopen op een 50 cc,
Hou jij gewoon eens je smoel joh, als je toch niks anders te melden hebt.derbi-ftw schreef:Google dan maar naar een oud type.Carlos schreef:dat is een oud model yamaha dt zadelhoes
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
ik denk van dat wegvallen dat dat met vacuum op de tank te maken heeft..yvodelaere schreef:Danku, ik zal het zo eens loshalen en kijken wat er mist,
Dat busje van die kilometerteller is er dus niet uit te halen en te vervangen?