Roelah schreef:Net mijn nieuwe airsal 50 erop gezet, maar wat nu, hij slaat nog steeds om de zoveel meter af,
Dus op een rijtje:
Nieuwe cilinder + zuiger
Geen speling op krukas
Benzinetank schoongemaakt
Carb schoongespoten
Nieuwe ontsteking
Bougie vonkt nog wel dusss
Ik zat eraan te denken dat hij niet genoeg of juist te veel benzine krijgt, maar hoe test ik dit?
Uit mijn kraantje komt meer dan genoeg benzine maar ik weet of het in de carb goed is.
Iemand suggesties?
Staat de ontsteking optijd? Verstopte luchtfilter?
Roelah schreef:Net mijn nieuwe airsal 50 erop gezet, maar wat nu, hij slaat nog steeds om de zoveel meter af,
Dus op een rijtje:
Nieuwe cilinder + zuiger
Geen speling op krukas
Benzinetank schoongemaakt
Carb schoongespoten
Nieuwe ontsteking
Bougie vonkt nog wel dusss
Ik zat eraan te denken dat hij niet genoeg of juist te veel benzine krijgt, maar hoe test ik dit?
Uit mijn kraantje komt meer dan genoeg benzine maar ik weet of het in de carb goed is.
Iemand suggesties?
Staat de ontsteking optijd? Verstopte luchtfilter?
Luchtfilter kan ik vanmiddag even kijken maar is vgm nog goed
Iemand begon ook al tegen mij over de ontsteking, hoe kan je kijken of deze goed staat?
Ik heb laatst een nieuwe ontsteking laten monteren door een brommerboer dus ik zal eens vragem of hij daarnaar heeft gekeken maar ik zou denken van wel
Er zit nog maar een heel klein laagje benzine in mn vlotterbak wanneer hij afslaat, en ik heb een benzinekraan die open stond, kan er iets in mijn carb kapot zijn? de gasschuif gaat wel goed open als ik aan mijn gashendel draai
yoo ik heb het, mijn benzinetank trok vaccuum, toen ik mijn kraantje openzette toen kwam er geen benzine uit, totdat ik de benzinedop eraf haalde toen stroomde het eruit:)
Oh god, ik had laatst precies hetzelfde Heb je een verkeerde benzinedop? Normale heeft als het goed is een gaatje tegen vacuum zuigen, bij mij zat er ook een andere op en die zoog mooi hard vacuum
Hallo , ik zou graag mijn derbi vanachter een beetje verhogen.
iemand ervaring mee ? hoeveel het ongeveer zal kosten en wat ik moet veranderen ?
Alvast bedankt !