Achterwiellager naaf uitgesleten

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
garfield
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
Contacteer:

Re: Achterwiellager naaf uitgesleten

Ongelezen bericht door garfield »

Wielen gereserveerd voor debeste95 :thumbup:
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

Heb eventueel chroom velgen voor je, 12mm en ook €100,- Moet je dan wel even geduld voor hebben want ze staan bij een vriend. Kij maar wat je mooier vind.
Open the Throttle and Smile
debeste95
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006

Ongelezen bericht door debeste95 »

Boeki schreef:Heb eventueel chroom velgen voor je, 12mm en ook €100,- Moet je dan wel even geduld voor hebben want ze staan bij een vriend. Kij maar wat je mooier vind.
Had tijdje geleden al zitten kijken voor zwart frame en velgen zwart laten spuiten omdat dat leuk gaat staan bij het idee van hoe ik de brommer wil gaan maken, dus heb toch besloten allebei de wielen van Garfield over te kopen, maar toch bedankt :happy:
joeyl94
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda sm extreme 2005

Ongelezen bericht door joeyl94 »

ik heb heel toevallig precies hetzelfde probleem, ik had er loctite tussen gedaan maar dat werkte niet perfect...
ik kon ook mijn lager eruit pakken en nieuwe er rustig in doen. ik ga van de week kijken voor messing of koper plaatjes, en die er tussen doen
debeste95
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006

Ongelezen bericht door debeste95 »

joeyl94 schreef:ik heb heel toevallig precies hetzelfde probleem, ik had er loctite tussen gedaan maar dat werkte niet perfect...
ik kon ook mijn lager eruit pakken en nieuwe er rustig in doen. ik ga van de week kijken voor messing of koper plaatjes, en die er tussen doen
Koperen plaatje leek mij ook wel de beste oplossing, maar daar ga ik nu ook de moeite niet meer voor nemen als ik hopelijk over een weekje of twee een nieuwe set wielen heb. Laat maar weten of dat een beetje beter gaat, is wel handig voor het geval dit weer gebeurt want zo te horen is het een meer voorkomend probleem.
Plaats reactie