Achterwiellager naaf uitgesleten
- garfield
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
- Contacteer:
Re: Achterwiellager naaf uitgesleten
Wielen gereserveerd voor debeste95 

Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
Heb eventueel chroom velgen voor je, 12mm en ook €100,- Moet je dan wel even geduld voor hebben want ze staan bij een vriend. Kij maar wat je mooier vind.
Open the Throttle and Smile
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006
Had tijdje geleden al zitten kijken voor zwart frame en velgen zwart laten spuiten omdat dat leuk gaat staan bij het idee van hoe ik de brommer wil gaan maken, dus heb toch besloten allebei de wielen van Garfield over te kopen, maar toch bedanktBoeki schreef:Heb eventueel chroom velgen voor je, 12mm en ook €100,- Moet je dan wel even geduld voor hebben want ze staan bij een vriend. Kij maar wat je mooier vind.

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda sm extreme 2005
ik heb heel toevallig precies hetzelfde probleem, ik had er loctite tussen gedaan maar dat werkte niet perfect...
ik kon ook mijn lager eruit pakken en nieuwe er rustig in doen. ik ga van de week kijken voor messing of koper plaatjes, en die er tussen doen
ik kon ook mijn lager eruit pakken en nieuwe er rustig in doen. ik ga van de week kijken voor messing of koper plaatjes, en die er tussen doen
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006
Koperen plaatje leek mij ook wel de beste oplossing, maar daar ga ik nu ook de moeite niet meer voor nemen als ik hopelijk over een weekje of twee een nieuwe set wielen heb. Laat maar weten of dat een beetje beter gaat, is wel handig voor het geval dit weer gebeurt want zo te horen is het een meer voorkomend probleem.joeyl94 schreef:ik heb heel toevallig precies hetzelfde probleem, ik had er loctite tussen gedaan maar dat werkte niet perfect...