nielstheto schreef:Het zou zowiezo moeten want nu koelt je cilinder niet top hij koelt wel maar niet voor 100%
Dat reviceren kost jou iets kvs en een koppelingsdekselpakking die deksel waterpomp eruit halen dan zie je een rubber tussen t as zitten die eruitwippen met platte schroevendraaier en dan zit er nog een rubber onder.. dan die nieuwe keerringen erin douwen as er weer in pakking erop deksel erop en kvs erin flikkere
Dus ken ik gwn die as waar dat "schroef/propellor geval" der uit trekken dan die rubbers der uit halen en nieuwe er in steken?
Sounds pretty damn easy to me
Hele deksel moet eraf he! Op die as zit zo'n spie die draait jou tandwiel mee... die zit uitendlijk weer aangesloten op je krukas om je pomp rond te laten draaien... die moet je eruit halen om jou as eruit te krijgen jah.. of de schoep loshalen ... maargoed je deksel zal echt los moeten
Ik heb ineens iets raars gisteren lekker kunnen rijden nu start ik em beetje benzine erin gedaan en nu komt hij niet meer in de toeren en echt knetterveel roken gewoon blauwe rook? Iemand? Sta er een beetje verstelt van... zal toch niet te kleine sproeier zijn toch? Rij hier al een jaartje mee
Oke andere vraag ... maatje van mij heeft een derbi.. maar als hij er gewoon mee loopt dan tikt er iets.. iemand een idee? En dat is in de 1 .... hij kan er gewoon heel rustig mee lopen
: edit : shit verkeerd begrepen ... laat maar zitten..
Laatst gewijzigd door nielstheto op di 18 jun 2013, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan de protectors op deze foto krijgen voor 45 incl, ik weet dat de kapjes best zeldzaam zijn maar is dit een beetje een goede prijs? Wat zouden jullie doen?
MVg,
Brian
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken , anders is der helemaal niks van te lezen
Laatst voor een maat van mij andere uitlaat erop gegooid en sproeier vervangen maar nou lekt er tijdens het rijden benzine onder uit zijn vlotterbak, die schroeven zitten goed vast en dat rubbere randje zat er goed in. Suggesties?
Weet iemand ofdat ik deze kan gebruiken voor mijn derbi/aprilia sx?
Ik heb er momenteel geen maar binnen een week pas en ik zou dit willen kopen..
Ik vraag me af ofdat het de juiste hoogte is.'
Mvg http://www.datona.nl/mx-lift-mechanisch-oranje.html