Cabrateur
Cabrateur
hey
ik heb hier een Dellorto PHBN 17.5MM maar daar zit alleen een gasschuif in, nu de vraag kan ik de gasnaald en veer en dan de kabel over zetten vanuit mijn 14mm dellorto??
en kan je rijden zonder dat er een choke op zit? nee zeker ivm hele tijd open? valse lucht? lekken?
thx bas
ik heb hier een Dellorto PHBN 17.5MM maar daar zit alleen een gasschuif in, nu de vraag kan ik de gasnaald en veer en dan de kabel over zetten vanuit mijn 14mm dellorto??
en kan je rijden zonder dat er een choke op zit? nee zeker ivm hele tijd open? valse lucht? lekken?
thx bas
- drdwillem
- Tuner
- Vervoersmiddel: peugeot fox snor
Re: Cabrateur
zonder choke rijden kan iig niet, gasschuif en naald weet ik niet, moet je gewoon even proberen.
merk je het snel genoeg..
merk je het snel genoeg..
Ik heb dus net alles over gezet, maar nu is de kabel aan de gaschuif zeg maar tekort.. dus zakt de gasschuif niet helemaal in de cabrateur.. weet iemand hoe dat moet?
anders ga ik beetje hard stationair draaien
anders ga ik beetje hard stationair draaien

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
kabelstelschroef en evt aanwezige kabelbocht zover mogelijk indraaien. Is dat nog niet genoeg dan moet je een stukje van je buitenkabel afhalen. Kabel loopt nog wel op dezelfde manier van handvat naar carburateur ?
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
Er is niks veranderd veder, gewoon de veer/gaskabel/gasnaald heb ik in de gasschuif van de 17.5mm gezet maar nu is die dus tekort? veder zelfde kabel enzo als op me 14mm.. Dus gewoon de buitenkabel in korten en dan moet het goed zijn? 

- drdwillem
- Tuner
- Vervoersmiddel: peugeot fox snor
of het stelschroefje van de 14 mm in de 17,5 draaien..
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
Re: Carburateur
Volgens mij had je koppen (gas/choke )ook zo over kunnen zetten, maar dat even ter zijde.
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
- offroad
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86
je schrijft carburateur
kan wel maar hoort niet met choke rijden
kan wel maar hoort niet met choke rijden
De choke is bij de 17.5mm PHBN anders dan bij de originele 14mm CARBURATEUR ;p dus die kan ik niet overzetten.. krijg hem er ineens niet uit.. weet niet hoe dat vast zit maar raar iig
dus denk dat ik alleen nog even een choke moet bestellen?
dus denk dat ik alleen nog even een choke moet bestellen?