dag mensen,
ik ben net nieuw hier en mijn vraag is waar ik zo'n uitlaat zou kunnen kopen.
ik heb er nog nooit zo een gezien.. heeft iemand een goede site, of is de uitlaat zelf gemaakt?
ik hoor het wel
oke, en als je zelf dus een stuk van je pijp ertussen uit haalt, heeft dat geen nadelige gevolgen?
bijvoorbeeld een lelijk geluid of te weinig tegendruk?
squarepillow schreef:Wauw das een lelijke uitlaat...... Maar ik denk idd ook dat dat een omgebouwde onderlangse uitlaat is, hoe ze t gedaan hebben? Geen idee
nee man dat ding is baas.
maar ik zou het ook niet weten...
De uitlaat zelf is afgeslepen en daarna hebben ze er een demper opgelast denk ik. Als ik het goed heb zit er een Yasuni R2 demper op. Ik weet het niet zeker het kan ook een metrakit sp zijn maar dat denk ik niet. Maar voor wat ik weet is dat een demper van een Yasuni R2 en waarschijnlijk ook de uitlaat er zelf van alleen dan ingekort. Gewoon even googelen op Yasuni R2 en dan vind je zo,n uitlaatje wel. Succes!
R2's hebben een 2 punts demper. Deze heeft er duidelijk 3. Lijkt extreem veel op een MK demper.
Je ziet aan het begin van de demper dat er een bochtje voor zit. Bij terugloop uitlaten van scooters is dat meestal ook het geval.
Is dus een omgelaste terugloopuitlaat van een scooter. Ik ga uit van een Metrakit omdat de uilaat zelf ook heel mooi aansluit met de demper en de expansie aardig dik is, net zoals de meeste MK pijpjes
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.