Door vtw 11 op mijn derbi te zetten krijg ik dus meer trekkracht?
Maar maakt hij met mijn ori uitlaat dan geen overtoeren? (is ontgrenst)
Heb nog niet geteld wat er nu op zit maar gok op 13-53
Welke kan ik beter pakken, 11 of 12?

Denk dat je teller naar de eeuwige jachtvelden is.jony schreef:Mijn display van m'n cockpit werkt nu helemaal niet meer. Kan iemand misschien aanwijzen of vertellen welke over de display van het schermpje gaat? Voeding ofzo. Voordat ik de boel loshaal en geen idee heb waar ik naar moet kijken.![]()
Als niemand kan helpen haal ik het alsnog los en bekijk ik het maar.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Alles is te doen.jony schreef:Lijkt mij ook, zoon teller aansluiten is dat zelf beetje te doen? Zit niet zo graag aan die bedrading te kloten namelijk.
Ik had alleen tussen de 5/6 dat ie in z'n vrij gingfarmerontour schreef:terugschakelen misschien de koppeling tussenbeide oplaten komen als je dat niet doet. is een bekend kwaaltje bij de derbi's dat je tussen een versnelling zit
simpel beetje creatief zijn en een beugeltje makennielstheto schreef:Haha joram idd alleen bij de 5 / 6 doet de mijne ooke![]()
Nu een vraagje van mij
Een maat van mij heeft dat stukje op t blok waar je koppelingskabel opzit afgebroken maar nu de vraag wat is hiervoor een oplossing zonder een nieuwe carter erop te gooien?
Alvast bedankt
gek gezegd maar ja het kanderbi-ftw schreef:Valt deze zuiger nog te redden? met schuurpapier o.i.d Heeft een goede warmloper gehad![]()
![]()
drdproking schreef:wat zijn naft?