Doorgebrande geur na tijdje rijden
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda x-race 2010 sm, in progress
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8543
Re: Doorgebrande geur na tijdje rijden
ik weet niet wat jullie van kvs kennen maar als je een kvs lek hebt ruikt dit zoet, verbrande resten van insecten zijn direckt gedaan, ik zou eerst eens de rubberen delen van je derbi nakijken zoals het luchtfilter-slang, heb ik voorgehad dat deze in het niets verbranden
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda xtreme puch maxi honda scoopy honda vision en de beruchte fiets :P
honda scoopy - Locatie: amstelveen
nou dan weet jij t volgens mij ook niet wand kvs ruikt echt niet zoet kvs meurt als wat vooral als het oud is en het is de grootste bende die er bestaat en ja het zou idd ook kunnen dat ergens rubber een beetje weg geschroeid is maar bedenk ook je remblokken kunnen ook gaan stinken als je remt ik zie heel vaak mensen op het laatste moment remmen en dan gaan die blokken dus met een klap tegen je schijf meer vrijfing dus het word heet en dan kan je ook zo een brand geur krijgen
- sendaDRD2012
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd x-treme
Ik ben er uiteindelijk toch achtergekomen wat de oorzaak van de geur is geweest, het was kennelijk zand dat op de uitlaat zat en dat begon te stinken naarmate de uitlaat warm werd.. Nooit geweten dat zand "doorgebrand" kon gaan ruiken maar het was toch echt opgelost toen ik de uitlaat om de paar dagen even goed schoonmaakte